مدیریت شرایط استقلال و پرسپولیس بعد از واگذاری مهم است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: درخصوص واگذاری سرخابی‌ها آن چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد مدیریت کردن شرایط این دو باشگاه بعد از واگذاری است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ مطابق تاریخ آگهی عرضه و اطلاعیه منتشر شده فرابورس، روز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) روز عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود و با همه هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌های دولت سیزدهم و وزارت ورزش و جوانان و مجوزهای اخذ شده بابت همه متقاضیان جهت عرضه، ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه معامله شد.

بیشتر بخوانید:

توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامدهای این اتفاق اظهار داشت: اتفاق خوبی است که این دو تیم سر و سامانی بگیرند و واگذاری راه خوبی برای حل مشکلات دو تیم است. آن چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد مدیریت کردن شرایط این دو باشگاه بعد از واگذاری است و این مسائل حتما باید بعد از واگذاری درنظر گرفته شود.
این پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه باید راهکاری درستی پس از واگذاری باشگاه‌ها در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم راهکاری که در نظر گرفته شده، راهکار درستی باشد و سرخابی‌ها را درگیر مشکلات دیگر نکند. همچنین امیدوارم با واگذاری این 2 باشگاه، مشکلاتی که مربوط به AFC بود برطرف شود و اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.
او با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌های اثربخشی برای پیش‌برد امور صورت بگیرد، گفت: باید چارچوب خوبی برای برنامه‌ریزی باشگاه‌ها در نظر گرفته شود تا به نفع دو باشگاه‌ و مالک‌های جدید باشد تا شاهد اتفاقات اثربخش برای باشگاه‌ها باشیم و در کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل و مشکلاتی بود برطرف شود. امیدوارم یک راه‌حل درستی در ادامه شکل بگیرد و شاهد اتفاقات مثبت در آینده باشیم.
درخشان در پاسخ به این سوال که آینده سرخابی‌ها را با وجود واگذاری چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: امیدوارم روند مناسبی در پیش گرفته شود و کارهای خوبی برای توسعه باشگاه‌ها در نظر گرفته شود. البته چالش‌هایی در پیش خواهد بود اما ما به آینده امیدواریم و ان‌شاء‌الله تصمیمات درستی گرفته شود و برای پرسپولیس هم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =