5 میکروفن یقه ای بی سیم که طرفداران زیادی دارند

میکروفن یقه ای بی سیم مناسب در بازار که البته در بین محصولات پرفروش بتوان پیدا کرد، اغلب قیمتی کمتر از یک میلیون تومان داشته و محصولی مناسب به حساب می‌آید. میکروفن‌های یقه‌ای امکان استفاده آسان را فراهم کرده و به همین جهت می‌توان با انتخاب سبک‌ترین گزینه ممکن بهترین استفاده را از این تکنولوژی داشت. میکروفن‌های یقه ای با پورت‌های ورودی و خروجی متنوعی ارائه می‌شوند و به همین جهت در زمان خرید این محصولات بهتر است به نوع پورت آن‌ها نیز توجه کرده و گزینه مناسب را خریداری کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 میکروفن یقه ای بی سیم که طرفداران زیادی دارند را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

میکروفن یقه ای بی سیم K9 Dual Type-C

این میکروفن یقه ای بی سیم دو عددی 10 گرم وزن داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 430 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با نوع میکروفن کندانسر لاوالیر الکتریکی طراحی شده و ابعاد 60 در 10 در 10 میلی متری دارد. همچنین این محصول با فرکانس پاسخ گویی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز در اختیار کاربران قرار گرفته و دارای دکمه روشن خاموش است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میکروفن یقه ای بی سیم با مدل K35

این مدل با جک 3.5 میلی متری ارائه شده و با قیمت 435 هزار تومان به فروش می‌رسد. وزن این میکروفن 60 گرم بوده و ابعاد آن 120 در 80 در 30 میلی متر در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول با حساسیت 100 دسی بلی ارائه شده و همراه با آن یک عدد میکروفن بی سیم و یک عدد گیرنده صدا با یک عدد کابل تایپ سی عرضه می‌شود.

میکروفن یقه ای بی سیم با مدل K9 Lightening

این میکروفن یقه ای بی سیم با پورت لایتنینگ طراحی شده و با قیمت 370 هزار تومان به فروش می‌رسد. وزن این محصول 70 گرم بوده و ابعاد آن 120 در 80 در 30 میلی متر در نظر گرفته می‌شود. همچنین این میکروفن با حساسیت 100 دسی بلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و منبع انرژی آن 57- یو اس بی است.

میکروفن یقه ای بی سیم با مدل J11 Type-C

این مدل از میکروفن یقه‌ای 60 گرم وزن داشته و با قیمت 969 هزار تومان فروخته می‌شود. ابعاد این مدل 100 در 45 در 11 میلی متر عنوان شده و نوع میکروفن آن نیز کندانسر لاوالیر الکتریکی است. همچنین این میکروفن یقه ای بی سیم فرکانس پاسخ گویی 20 هزار تا 20 کیلو هرتز را ارائه داده و محصولی قوی و با کیفیت به حساب می‌آید.

میکروفن یقه ای بی سیم با مدل K8  زومی

این میکروفن با الگوی قطبی همه جهته طراحی شده و با قیمت 676 هزار تومان به فروش می‌رسد. وزن این میکروفن یقه ای بی سیم 20 گرم بوده و ابعاد آن 50 در 10 در 10 میلی متر در نظر گرفته می‌شود. همچنین این محصول دارای حساسیت 1 دسی بلی بوده و درگاه‌های اتصال پورت لایتنینگ و تایپ یو اس بی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالادیجی لند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز