۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

اخبار سلامت

هدایای مراقبت از پوست روز ولنتاین که به زبان عشق ما صحبت می کنند!

علاوه بر این، ما مجموعه‌ای از هدایای مراقبت از پوست روز ولنتاین را گردآوری کرده‌ایم که شامل گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و گران‌قیمت‌ها می‌شود، بنابراین نمی‌توانید اشتباه کنید.

هدایای مراقبت از پوست روز ولنتاین که به زبان عشق ما صحبت می کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،علاوه بر این، ما مجموعه‌ای از هدایای مراقبت از پوست روز ولنتاین را گردآوری کرده‌ایم که شامل گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و گران‌قیمت‌ها می‌شود، بنابراین نمی‌توانید اشتباه کنید.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

۲۵ دلار و کمتر

تونر صورت مرطوب کننده شیری Thyers با قارچ برفی و اسید هیالورونیک

این تونر تنها با ۱۴ دلار می تواند با انواع گران قیمت رقابت کند. چه بافت صاف و کرمی باشد و چه ترکیب مرطوب‌کننده اسید هیالورونیک، قارچ برفی و آب گل سنجد، به طور موثر پوست را بدون خشک کردن پوست تقویت می‌کند.

هدایای مراقبت از پوست روز ولنتاین که به زبان عشق ما صحبت می کنند!

سوفله شیا کوکی بادام دختر کارول

موهبت مراقبت از خود واقعاً هدیه ای است که به دادن ادامه می دهد. این کرم بدن کاهنده بوی شیرینی بادام دارد و حاوی روغن بادام مغذی است تا پوست را نرم و هیدراته نگه می دارد بدون اینکه احساس چربی یا چسبندگی داشته باشد.

۵۰ دلار و کمتر

سرم صورت Vichy Minéral 89 Hyaluronic Acid
ولنتاین شما نمی تواند هدیه پوستی چاق و مرطوب را فراموش کند. این تقویت کننده هیالورونیک اسید نه تنها آبرسانی و حجیم می کند، بلکه با فرمول سبک وزن خود که به سرعت جذب می شود، سد پوست را نیز تقویت می کند.

کرم صورت پرفکت نیمه شب پاریس لورآل Age Age
باور کنید وقتی به شما می گوییم این مرطوب کننده داروخانه باعث می شود احساس کنید در حال درمان خود هستید. به لوکس بودن کرم نیمه شب تسلیم شوید، یک کرم مغذی عمیق با ترکیبات قوی برای مبارزه با علائم پیری. روند ترمیم سد طبیعی پوست خود را ۱.۵ برابر سریعتر تقویت کنید. تست شده توسط متخصصین پوست و به اندازه کافی ملایم برای کسانی که پوست حساسی دارند.

ست هدیه هیدراتور سر تا پا Kiehl’s
این مجموعه از سه محصول گران‌قیمت و جمع‌وجور هدیه‌ای ایده‌آل برای خود یا دیگران در روز ولنتاین است. این هدیه شامل یک لوسیون بدن غنی، کرم مرطوب کننده دست، و بالم لب های آرام بخش است که تغذیه پوست را تضمین می کند.

سرم لکه های تیره La Roche Posay Mela B3
این سرم ضد پیری با استفاده از جدیدترین ترکیب La Roche-Posay، Melasyl™، ظاهر انواع مختلف تغییر رنگ پوست مانند لکه های خورشیدی، لکه های ناشی از افزایش سن، علائم پس از آکنه و حتی ماندگارترین لکه های تیره را به وضوح کاهش می دهد. حاوی ۱۰٪ نیاسینامید است و اولین درمان در نوع خود است که به وضوح لکه های تیره پایدار را کاهش می دهد و رنگ طبیعی تمام آن را حفظ می کند. ثابت شده است که روی همه رنگ های پوست کار می کند و نتایج ماندگاری را ارائه می دهد**.(**بر اساس یک مطالعه ۸ هفته ای بر روی ۷۲ زن از هر نوع فوتوتیپ پوست، بر اساس یک مطالعه مصرف کننده بر روی ۲۳۰۰۰ نفر برای درک اختلالات رنگدانه و تاثیر آن بر کیفیت زندگی.)

 

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط