گران ترین عطر زنانه بهاری در بازار

عطرهای بهاری باید متناسب با ویژگی‌های این فصل، حس و حال نو شدن و تازگی را به فرد و اطرافیانش منتقل کنند. عطر زنانه بهاری اغلب با رایحه و نت‌های گلی، ساحلی و ملایم و همچنین با هر 3 طبع گرم، خنک و معتدل تهیه و عرضه می‌شوند. در این میان انتخاب عطر زنانه بهاری می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد که البته بسیاری از سایت‌های فروش آنلاین عطر و ادکلن این مدل عطرها را در تنوع بالا به فروش می‌رسانند.

کاماپرس در این گزارش، 5 عطر زنانه بهاری را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی  می کند.

1- عطر زنانه بهاری دیزی مارک جاکوب

ادو تویلت زنانه دیزی مارک جاکوب ازسال 2007 میلادی روانه بازار شد و از ابتدا میان بانوان خوش سلیقه و جوان طرفداران خود را پیدا کرد. این عطر رایحه‌ی شیرین و بسیار خنکی داشته و با ترکیباتی از گل‌های بهاری مثل گل یاس و  بنفشه، متناسب با روزهای بهاری و گرم تابستان طراحی و عرضه شده است.

این عطر زنانه بهاری، از لحاظ ماندگاری، مناسب شب‌های بلند بهاری و تابستانی بوده و با قیمتی حدود 8 میلیون تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- عطر زنانه بهاری ولنتینا

ادوپرفیوم زنانه ولنتینا از سال2011 میلادی روانه بازار شد. این عطر با الهام از حال و هوای رم باستان روانه بازار شد. رایحه‌ی شیرین و بسیار دلنشینی دارد که نظر خانوم‌های خوش سلیقه با روحیه‌ لطیف و خاص پسند را به خود جذب می‌کند.  عطر زنانه بهاری ولنتینا، رایحه‌ای دل انگیز و مناسب برای فصل بهار و عاشقانه‌های پاییز است. ماندگاری این عطر 7 میلیون تومانی، متعادل بوده و مناسب استفاده روزانه است.

3- عطر زنانه بهاری نارسیسو رودریگز

ادوپرفیوم زنانه نارسیسو رودریگز از سال 2006 میلادی از ایالت متحده روانه بازار شد. این عطر زنانه بهاری طبع متعادلی دارد و مناسب برای تمام روزهای سال است. این محصول که با حدود قیمتی 6 میلیون تومان در سایت‌های اینترنتی عرضه شده است، برای قرارهای کاری و جلسات رسمی نیز مناسب‌ است، چراکه با وجود ترکیب رایحه‌ی نعنا به اشخاص آرامش داده و استرس آن‌ها را می‌کاهد.

4- عطر زنانه بهاری پاریس بلو

نت آغازین ادوپرفیوم زنانه پاریس بلو با رایحه‌ای شیرین و ملایم همراه بوده و باعث شادابی و طراوت فرد می‌شود. این عطر زنانه مناسب فصول بهار و روزهای گرم تابستان است. در ترکیبات جذاب و نت میانی این عطر نیز می‌توان به مشک، سدر و یاسمن اشاره کرد.

5- ادوپرفیوم زنانه کنزو Flower

قیمت این محصول هنگام تهیه گزارش 4 میلیون تومان است. ادوپرفیوم زنانه کنزو Flower از سال 2000 روانه بازار شد. این عطر زنانه فرانسوی بهترین گزینه برای هدیه دادن  به بانوان با هر رده سنی است؛ زیرا، مناسب تمام فصول است و استشمام یک عطر با تم گرم باعث افزایش انرژی و طراوت می‌شود.

 

 

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز