شایعه:گوشی ناتینگ فون ۳ اواخر ۲۰۲۴ از راه می‌رسد - تکفارس 
شایعه:گوشی ناتینگ فون ۳ اواخر ۲۰۲۴ از راه می‌رسد - تکفارس 
شایعه:گوشی ناتینگ فون ۳ اواخر ۲۰۲۴ از راه می‌رسد - تکفارس 

شایعه:گوشی ناتینگ فون ۳ اواخر ۲۰۲۴ از راه می‌رسد

محمدامین حیدری
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 21:01
ناتینگ فون 3

طبق گزارشی تازه، گوشی ناتینگ فون ۳ احتمالا اواخر سال میلادی جاری به همراه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که شرکت ناتینگ این اواخر بسیار موفق بوده است زیرا شاهد عرضه محصولات استثنایی با نسبت مناسب قیمت به عملکرد توسط این شرکت بوده‌ایم که جای هیچگونه بحثی در مورد آن وجود ندارد. اکنون شواهد تازه‌ای نشان می‌دهند که زمان زیادی تا معرفی گوشی ناتینگ فون ۳ باقی نمانده است.

وب‌سایت Android Headlines به‌طور اتفاقی با یک دستگاه جدید مواجه شده است که ظاهرا گوشی ناتینگ فون ۳ می‌باشد. اگرچه اطلاعات کمی در این زمینه وجود دارد اما با اطمینان می‌توان گفت که گوشی نام‌برده تائید شده است. البته به خاطر داشته باشید که این گوشی با نسخه به ظاهر ارتقایافته ناتینگ فون ۲a کاملا متفاوت است؛ بدان معنا که شاهد گوشی ناتینگ جدیدی خواهیم بود.

با وجود خوشحال‌کننده بودن این خبر، متاسفانه نمی‌دانیم که گوشی ناتینگ فون ۳ از چه قابلیت‌هایی برخوردار است. با این حال طبق عادتی که ناتینگ با آن شناخته می‌شود، می‌توان انتظار داشت که گوشی جدید این شرکت نیز یک پرچمدار شایسته خواهد بود. از آنجایی که ناتینگ فون ۲ از تراشه اسنپدراگون +۸ نسل ۱ برخوردار بود، گوشی ناتینگ فون ۳ ممکن است برخلاف سایر گوشی‌های پرچمدار که از جدیدترین پردازنده بهره می‌برند، به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز باشد.

علاوه‌بر این نمی‌توانیم تاریخ عرضه این گوشی را تائید کنیم؛ بنابراین منتظر خواهیم ماند تا این گوشی در اطلاعات و رندرهای فاش‌شده رویت شود که درصورت انتشار مشخصات آن، با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. آنچه که قطعی است، بهره‌بردن گوشی نام‌برده از زبان طراحی همیشگی شرکت ناتینگ می‌باشد؛ در نتیجه نیازی به نگرانی در این زمینه نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید