روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار تراکتوری‌ها / سرخ‌پوشان تبریزی یحیی را نمی‌خواهند!

حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور تبریز دور از انتظار به نظر می‌رسد.

روزهای سرنوشت‌ساز در انتظار تراکتوری‌ها / سرخ‌پوشان تبریزی یحیی را نمی‌خواهند!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتوری‌ها، بیست‌وهفتم فروردین‌ماه بود که تصمیم گرفت تا در واکنش به اتفاقات رخ داده در ایران، به دوران حضورش در کسوت سرمربی تراکتور تبریز پایان بدهد. با وجود آنکه مدیران باشگاه تبریزی از ادامه همکاری با خمس استقبال می‌کردند اما پاکو خمس درخواست جدایی‌اش را داد و سرانجام به شکلی توافقی از تراکتور جدا شد تا سریال تغییر و تحولات روی نیمکت سرخ‌پوشان تبریزی ادامه داشته باشد.

سناریو جنجالی منتفی‌شدن همکاری با کلمن

مدیران تراکتور بعد از جدایی خمس وعده انتخاب یک جانشین مطمئن را دادند و در این میان، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور به هواداران این تیم وعده استخدام یک سرمربی خارجی را داد. اتفاق جالب‌توجه اینکه به ادعای مدیران تراکتور، آن‌ها با چهره‌های مختلفی از جمله فرهاد مجیدی، آندره‌آ استراماچونی و دراگان اسکوچیچ مذاکرات اولیه داشته‌اند اما نتوانسته‌اند توافق کنند و در این میان، نام کریس کلمن به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت تراکتور مطرح شد. با وجود آنکه توافقات اولیه با کلمن انجام شده بود اما سرمربی ولزی برای امضای قراردادش با تراکتوری‌ها به توافق نرسید و هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور مدعی شد که ویدئو تجمع هواداران در فرودگاه به دست کلمن رسیده و این اتفاق در مسیر منتفی‌شدن حضور او روی نیمکت تراکتور موثر بوده است!

مشکلات غیرفوتبالی گل‌محمدی حل‌شدنی است اما ...

تراکتوری‌ها از همان روز نخست که همکاری‌شان با خمس به پایان رسید، بی‌میل به همکاری با یحیی گل‌محمدی نبودند و در این زمینه، موازی با مذاکره با چهره‌هایی مانند مجیدی، استراماچونی و اسکوچیچ، مذاکرات خود با یحیی گل‌محمدی را هم آغاز کردند. با این وجود، مشکلات غیرفوتبالی که سد راه حضور گل‌محمدی در فولاد خوزستان شده بود، در مسیر حضور این سرمربی باتجربه در تراکتور هم دیده شد که مدیران باشگاه تبریزی وعده دادند که این مشکلات را رفع‌ورجوع می‌کنند. در این زمینه، رایزنی‌ها آغاز شد و در حالی‌که شنیده می‌شد مذاکرات برای رفع مشکلات غیرفوتبالی گل‌محمدی مثبت پیش رفته اما احتمال حضور این سرمربی باتجربه در تراکتور بسیار کم است و بعید به نظر می‌رسد در ادامه فصل، یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور تبریز حضور پیدا کند!

جو رختکن تراکتور علیه سرمربیگری یحیی در تبریز!

شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، سیامک نعمتی و مهدی عبدی از جمله بازیکنان سابق پرسپولیس هستند که در حال حاضر در تراکتور حضور دارند و جالب آنکه این بازیکنان در دوران سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس، مازاد اعلام شدند. در این شرایط، گفته می‌شود که بازیکنان تراکتور نسبت به انتخاب یحیی گل‌محمدی واکنش مثبتی نداشته‌اند و با توجه به جو رختکن تراکتور، به نظر می‌رسد که انتخاب سرمربی سابق پرسپولیس در مقطع کنونی منتفی شده و این احتمال وجود دارد که محمد نصرتی تا پایان فصل جاری در کسوت سرمربی به کارش ادامه بدهد!

گل‌محمدی در تابستان سرمربی تراکتور می‌شود؟

یحیی گل‌محمدی که به دنبال حل‌وفصل مسائل غیرفوتبالی خود است، بی‌میل به بازگشت به چرخه سرمربیان لیگ برتری نیست و این احتمال وجود دارد که او از ابتدای فصل آینده در کسوت سرمربی تراکتور تبریز کارش را آغاز کند. البته که در این میان گفته می‌شود مدیران باشگاه تراکتور به دنبال برنامه‌ریزی بلندمدت هستند و اگر با گزینه خارجی مناسبی به توافق برسند، نام گل‌محمدی از فهرست گزینه‌های موردنظر رسماً خارج خواهد شد و با سرمربی جدید کارشان را تا پایان لیگ بیست‌وچهارم پیش خواهند برد.

گل‌محمدی احتمالاً در مقطع کنونی به عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب نخواهد شد و باید دید با توجه به حضور سرخ‌پوشان تبریزی در منطقه کسب سهمیه آسیایی، چه کسی تا پایان فصل روی نیمکت تراکتور حضور پیدا می‌کند. آیا سرخ‌ها تا پایان فصل با سرمربی موقت کار خود را پیش می‌برند و از ابتدای فصل آینده یحیی گل‌محمدی در نقش سرمربی جدید تراکتور فعالیت خود را آغاز می‌کند یا وعده مالک باشگاه تراکتور محقق خواهد شد و یک سرمربی خارجی هدایت تراکتور را در هفته‌های پایانی فصل جاری و البته فصل آینده در اختیار می‌گیرد. تراکتور در بازی بعدی خود باید روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود و به نظر می‌رسد تا موعد برگزاری این مسابقه، پاسخ این سوال مشخص خواهد شد.

ت ت
کدخبر: 211424 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها