بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۷

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *