وزیر کشور: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است

23:58 - 04 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۶۹۵
وزیر کشور: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است
وزیر کشور تاکید کرد که ملت ما در حال نزدیک‌ شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان افزود: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، گفت: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در زمانی به مسئولیت رسید که مشکلات متعددی را دشمنان ایجاد کردند و به دنبال توسعه و گسترش آن بودند، افزود: برخی کم‌کاری داخلی هم مزید بر علت شد.

وزیر کشور با بیان اینکه اتکا به توانمندی‌های داخلی از شعارهای دولت سیزدهم است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های مختلف در کشور این مهم شدنی است و در حال تقویت است.

وی با اشاره به اینکه تلاش بدون وقفه از جمله دستاورد‌هایی است که می‌تواند ما را پیروز کند، افزود: انقلابی‌گری، حرکت مجاهدانه و اخلاق‌مداری از صفات افرادی است که در رأس مسئولیت‌ها قرار می‌گیرند.

وحیدی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری باید در لرستان انجام شود، افزود: دولت پیگیر تکمیل سد‌های نیمه تمام و مطالبات مردمی در این استان است.

وزیر کشور با اشاره به پیشرفت ۵۱ درصدی طرح راه‌آهن خرم‌آباد-اندیمشک گفت: تکمیل این طرح از دغدغه و مطالبات مردم بوده است و در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد.

وزیر کشور با تاکید بر فراهم کردن زمینه برای مشارکت هرچه بیشتر مردم برای سرمایه‌گذاری گفت: باید امنیت روانی سرمایه‌گذاری را فراهم و تلاش کنیم که طرح‌های عمرانی هرچه سریعتر به سرانجام برسند. 

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندارسابق لرستان گفت: (فرهاد) زیویار فردی پیگیر، مسلط به طرح‌ها و پرکار است که از ظرفیت ایشان در محل دیگری استفاده خواهیم کرد.

وحیدی افزود: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند مدیران را زیر سوال ببرند، چون نمی‌توانند رشد کشور را ببینند؛ اما مردم بر خلاف این فعالیت‌ها می‌دانند مدیران، پاکدست و ایثارگرانه کار‌ها را دنبال می‌کنند.

وزیر کشور با اشاره به ویژگی‌های (ابوطالب) شفقت استاندار جدید لرستان، وی را فردی برجسته، توانمند و با تجربه دانست و افزود: امیدواریم با تلاش شبانه روزی مشکلات این استان کاهش یابد و شاهد برطرف کردن کمبود‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *