۰۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی

با تغییر شرایط احراز برخی شغل محل‌های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، سامانه برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جاماندگان مجددا از ۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شود.

بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با تغییر شرایط احراز برخی شغل محل‌های آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، سامانه برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام جاماندگان مجددا از ۸ اردیبهشت‌ماه بازگشایی می‌شود.

با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با جهاد دانشگاهی، مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که ۳۱ فروردین‌ماه به اتمام رسیده بود، مجددا از روز شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۰ روز برای ویرایش و ثبت‌نام جاماندگان بازگشایی می‌شود.

در این آزمون تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد ثبت‌نام کرده‌اند که با بازگشایی سامانه از ۸ تا ۱۸ اردیبهشت به این تعداد افزوده می‌شود.

بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی

بازگشایی مجدد سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان آزمون استخدامی

آزمون استخدامی به‌دلیل برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در اردیبهشت‌ماه و همچنین تمدید مهلت مجدد ثبت‌نام، در نیمه دوم خردادماه برگزار و نتایج آزمون نیز یک ماه بعد اعلام می‌شود.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار حیات مشخص شد که شرایط احراز شغل محل تغییرات جزئی پیدا کرده و بر این اساس امکان ویرایش اطلاعات برای ثبت‌نام کنندگان فراهم شده است.

در این آزمون داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی و علاقه خود می‌توانند بین یک تا پنج اولویت شغلی را انتخاب کنند. پس از قبولی در آزمون مدنظر قبول شدگان جهت انجام گزینش و سایر امور به دستگاه مربوطه معرفی خواهند شد.

دفترچه الحاقی جهت ثبت‌نام مجدد به تائید سازمان امور استخدامی و بنیاد شهید رسیده و شنبه ۸ اردیبهشت همزمان با بازگشایی سامانه منتشر می‌شود.

پیش از این نیز اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی در ۱۱ فروردین‌ماه به‌دلیل اضافه شدن فایل برخی از مشاغل – محل‌ها از جملهمجموعه وزارت علوم منتشر شد تا پس از اصلاحیه تعداد دستگاه‌ها از ۲۹ دستگاه و سازمان به ۳۱ مورد افزایش پیدا کند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط