قیمت آپارتمان 70 تا 80 متری در دماوند چند؟

قیمت آپارتمان 70 تا 80 متری در دماوند / اردیبهشت 1403-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت نسبتا مناسب آپارتمان، آب و هوای خوب، برخورداری از مناطق گردشگری و تفریحی متعدد، دسترسی خوب به امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی در کنار محیط آرام و به دور از شلوغی، دماوند را به گزینه‌‌ای مناسب برای خرید آپارتمان در اطراف تهران تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش، قیمت 5 آپارتمان 70 تا 80 متری در دماوند را بررسی می‌کند.

قیمت آپارتمان 70 متری دو خواب در دماوند

یک آپارتمان 70 متری ساخت 1385 در دماوند 3 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد ذکر شده خوش نقشه و بازسازی شده بوده و از انباری و آسانسور برخوردار است. این آپارتمان دو خواب، در طبقه آخر یک ساختمان سه طبقه قرار دارد.

آپارتمان 75 متری در دماوند

یک واحد 75 متری دو خواب و نورگیر در دماوند 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در سال 1386 ساخته شده و به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. واحد مدنظر دارای دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری بوده و در طبقه اول ساختمان واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان فول امکانات در دماوند

یک واحد 78 متری دو خواب و فول امکانات در دماوند 2 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت خورده است. این آپارتمان در سال 1400 ساخته شده اما کلید نخورده باقی مانده است. آپارتمان مذکور در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است.

آپارتمان 80 متری ساخت 1403 در دماوند

قیمت یک آپارتمان 80 متری دو خواب در دماوند 1 میلیارد و 970 میلیون تومان است. واحد مد نظر در طبقه همکف ساختمان واقع شده است. این آپارتمان در سال 1403 به بهره‌برداری رسیده و از آسانسور و انباری استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در دماوند

یک آپارتمان 78 متری بازسازی شده در دماوند با قیمت 1 میلیارد و 950 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت 1385 به طور کامل بازسازی شده است. این واحد که در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه قرار دارد دو خواب بوده و از پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای املاکدیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز