اختصاصی تیترکوتاه؛

با حقوق ۹ ماه این خودرو را ۳۰ روز اجاره کنید

در این گزارش نرخ اجاره خودروی کیا اپتیما جی تی لاین را می‌خوانید.

با حقوق ۹ ماه این خودرو را ۳۰ روز اجاره کنید

کیا اپتیما یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای بازار ایران است. آخرین مدل این خودرو یعنی اپتیما جی تی لاین در بازار فروش بسیار خوبی داشته و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به جزییات نرخ اجاره خودرو اپتیما جی تی لاین در بازار می‌پردازیم.

اپتیما در طول این سال‌ها همیشه فروش خوبی در ایران داشت و گویی طراحی آن برای خریدار، جذاب باقی مانده است. اپتیما در سال ۲۰۱۵ نیز پرفروش‌ترین خودروی کیا در جهان بود و در آن سال حدود ۱۶۰ هزار خودرو از آن به مشتریان تحویل داده شد. از اواسط سال ۲۰۱۵، کیا عنوان کرد که نسل جدیدی از خودروی اپتیما را در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد؛ خودرویی که از دید کارشناسان، صرفا یک فیس ‌لیفت را تجربه کرده بود و تفاوت بنیادینی با مدل پیشین خود نداشت. اما مدل ۲۰۱۷ اپتیما، در فضای داخلی تغییرات زیادی دارد و از این حیث می‌‌توان آن را نسخه‌‌‌ای جدید دانست.

مشخصات ظاهری کیا اپتیما GT LINE

در نمای روبه‌رو، چراغ‌ها بی‌‌شباهت به تویوتا کمری نیستند و البته نسبت به قبل زیبا تر شده‌‌اند. جلوپنجره‌ ی اپتیما ۲۰۱۷ دیگر حالتی جدا از چراغ‌‌ها ندارد و با آن ‌ها، بخشی واحد ایجاد می‌کند. سپر جلو شکاف بزرگی برای هدایت هوا در بخش میانی خود دارد و در کناره‌‌ها با دریچه‌های هدایت‌کننده ی جریان هوا همراه‌ شده است که مسلما علاوه بر زیبایی، آیرودینامیک اپتیما را نیز افزایش می‌دهد. در مدل جدید، چراغ‌‌های مه ‌شکن نه ‌تنها مانند مدل قبل بزرگ و چشم ‌گیر نیست، بلکه به شکل هنرمندانه‌‌ای داخل سپر و در فضای میانی آن، پنهان شده است. در نمای بیرونی می‌‌توان اپتیما را همچنان اسپرت و تهاجمی تشبیه کرد.

قیمت اجاره کیا اپتیما جی تی لاین

قیمت روزانه اجاره این خودرو ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت ماهانه اجاره این خودرو ۹۰ میلیون تومان است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر