آیپدهای جدید اپل ۱۸ اردیبهشت رونمایی می‌شوند

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اپل قصد دارد با برگزاری رویدادی در تاریخ ۷ می (۱۸ اردیبهشت)، نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو و آیپد ایر را رونمایی کند.

به گزارش تک‌ناک، اپل پس از آغاز سال ۲۰۲۴ با معرفی هدست واقعیت مجازی ویژن پرو، برای رونمایی محصولات جدید خود در ماه می رویدادی ترتیب داده است. اپل از اهالی رسانه برای شرکت در رویداد ویژه خود در ۷ می (۱۸ اردیبهشت) دعوت کرده است. تصویر روی ‌دعوت‌نامه که شامل قلم لمسی Apple Pencil می‌شود، به‌طور واضح نشان می‌دهد که تبلت‌های آیپد محور اصلی این رویداد مجازی خواهند بود.

شایعات حاکی از آن است که آیپد پرو قرار است شاهد مهم‌ترین پیشرفت‌های خود از زمان به‌روزرسانی با تراشه M1 در سال ۲۰۲۱ باشد. این پیشرفت‌ها احتمالاً شامل صفحه‌نمایش اولد ۱۳ اینچی و تراشه به‌روزرسانی‌شده M3 و انتقال دوربین سلفی به بخش کناری می‌شود. در این رویداد، ممکن است شاهد معرفی نسل جدید قلم لمسی و مجیک کیبورد بازطراحی‌شده با بدنه آلومینیومی و ترک‌پد بزرگ‌تر باشیم.

به‌احتمال زیاد، در این رویداد مدل‌های به‌روزرسانی‌شده آیپد ایر نیز معرفی شوند که شامل مدل بزرگ‌تری با نمایشگر ۱۲/۹ اینچی می‌شود. طبق گزارش اخیر مارک گرمن از بلومبرگ، موجودی آیپد ایر فعلی در فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل روبه‌کاهش است. این موضوع نشان‌دهنده‌ نزدیک‌بودن زمان معرفی مدل ارتقایافته این تبلت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.