بازدید 16851

کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!

در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد و در نتیجه اجرای آن، با اقدام مشترک فراجا و دریابانی، ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ 24 April 2024

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل و جمع آوری و ضبط ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش «تابناک»، مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد در راستای اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت، عملیاتی جهت شناسایی مخازن حاوی میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این عملیات موفق، با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان، دادستان شهرستان میناب، فرمانده انتظامی هرمزگان و فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در بندر کلاهی با اقدام مشترک فراجا و دریابانی، ۲۶۵ عدد مخزن نگهداری سوخت قاچاق شناسایی و بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل و فرآورده‌های نفتی کشف و ضبط شد.


قهرمانی یادآور شد: همچنین ۱۷ فروند شناور متعلق به قاچاقچیان سوخت نیز توسط مأموران توقیف شده است.

وی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق در این منطقه اضافه کرد: به دستور مقام قضایی این لوله‌ها که سوخت قاچاق را از مخازن به سواحل و اعماق دریا منتقل می‌کردند، به محض شناسایی جمع آوری و ضبط شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از فرماندهان فراجا و مرزبانی استان به دلیل اجرای موفق و مدبرانه این عملیات، تأکید کرد: با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیرو‌های فراجا و دریابانی استان هرمزگان، فضای استان برای فعالیت مجرمان ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۲۵
چه خبره تو این مملکت؟ از بالا تا پایین هرکی هرکاری دلش بخواد می‌کنه
باید دید که این خط لوله مال چه کسانی بوده و دمشان به کجا وصل بوده است.

مردم عادی هرگز نه پولش را دارند و نه جرات و قدرتش را تا چنین کاری انچام دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
یعنی خداوکیلی نمیدونی؟
من ۴۵ سال سنمه...از روزیکه دنیارو یادم میاد از دوران بچگیم روزی نبوده تو اخبار نشنوم که تو خلیج فارس و تو فلان شهرو فلان جا سوخت قاچاق کشف شده.....هر روز هم میگن متخلفین تحویل مراجع قانونی شدن...خداوکیلی یکبارمنشده دادگاه این قاچاقچیان سوخت رو کسی ببینه یانشون بدن ایناچه کسانی هستن ..... کشخصه این قاچاق کار ادمهای عادی نیست وقتیم گندش در میاد میخوان‌معلوم نشه کیا هستن و بقول معروف هی کشش نمیدنو رو بوسی میکننو صلوات میفرستنو تمام...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
یک مافیای مخوف پشت این قضیه هست
احتمالا جعل کردند. به اسم این بابا زدند. من که شکایت می کنم و پیگیر هستم از اعتماد این بابا سو استفاده کردن.!
۳ میلیون لیتر ؟؟؟!!!!!
واقعا علی برکت الله .
وای وای وای! این کشور در و پیکری نداره؟ 75 کیلومتر لوله کشی بکنند کسی خبر دار نشه؟ هر ریز پرنده ای را رصد میکنند لوله کشی برای قاچاق سوخت را نمیشه دید؟
بله. سه میلیون لیتر که چیزی نیست. بیا نگاه کن هر دقیقه که نگاه کنی داخل جاده اصلی چند تا نیسان سدخت بر بی پلاک رو میبینی که با سرعت سرسام آوری دارند حرکت میکنند به سمت دریا. من مینابم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
به نظر شما بدون هماهنگی این امکان پذیر است یعنی شما هم می توانید این چنین کاری بکنید؟؟؟؟؟؟؟
مدعی العموم کجاست که اعلام ترک فعل کند. باید حضرات خواب باشند تا میلیونها لیتر سوخت قاچاق شود.
من تو یه ارگان دولتی کار میکنم. برای کندن زمین تو بیابون، از هزار جا باید مجوز بگیریم، بعد اونوقت چطوری اینا ۷۵ کیلومتر خط انتقال کشیدن کسی کارشون نداشته؟
آخه این کارا کار مردم عادیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
انشاء الله که عادیه
سالهاست دولتها به اسم مبترله با قاچاق حرف بی خود میزنند و در عمل هیچ ،بابت همین سوخت است که دلار از 1000به 70000رسیده ولی قاچاق سوخت رونق بیشتری گرفته ،دولت اگر واقعا خواهان مبارزه با قاچاق بود جلو کاهش ارزش پول ملی را می‌گرفت ،تا زمانی که دلار صعودی است قاچاق هم صعودی است و دولت هم جرات مبارزه با قاچاقچیان را ندارد چون خودی هستند ،یک روز قاچاق سوخت ،یک روز گوسفند ،یک روز روغن و.....
دولت خدمت گزار کجاست ؟
تا وقتی مدیریت ضعیف و اقتصاد دولتی باشه همینه که هست و خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اقتصاد خصوصی شان هم که فاجعه خواهد بود
سالهای ساله که لنج داران ۶۰درصد سوخت اضاف بر مصرفشون میگیرند وهمش قاچاق میکنند وهرگز یک بشکه هم سهمیشون کم نمیشه ولی برای تراکتور من یک بشکه با صد دردو سر ..تو اسکله ما خدا شاهده فردی ماهنه تا ۷۰ بار سوخت بار میکنه ومیبره به کشتی تحویل میده ..شما اگه جرات داری یک بشکه ببر اسکله بدون بست بند
حتما یکی با کارت سوختش اینقدر قاچاق کرده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اخرش اینکه برای جلوگیری از قاچاق باید بنزین را گران کنیم
آره والا ..
قاچاق سوخت از ایران به مراتب از صادرات دولت بیشتره .
کم گفته باشم روزانه ده میلیون بشکه گازوئیل از ایران قاچاق میشه به سمت امارات متحده عربی ..
امان از مافیا
کدام مردم عای 75 کیلومتر لوله می کشند؟!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
همان مردم خیلی عادی که تو هتل اسپیناس صبحانه میخورن
ابن توسط خود شرکت نفت انجام میگیره و همیشه اعلام میکنند در روز این قدر میلیون لیتر سوخت در روز توسط مردم مصرف مبشه. در واقعیت قاچاق سوخت بیشتر از مصرف توسط خودرو های مردم است. همیشه کار شرکت نفت است.
75 کیلومتر لوله کشی به کنار! مگر سه میلیون لیتر بنزین بدون دخالت شرکت پخش فراورده های نفتی و یا یکی از پالایشگاه های کشور را می توان خریداری کرد!؟
اگر عامل اصلی را معرفی کرده و دادگاهیش کردند یعنی دارند با قاچاق مبارزه می کنند در غیر اینصورت غیر از فریبکاری چیزی نیست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار