۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه 18 خرداد 1401 / فوتبال جنجنالی لیگ ملت های اروپا + جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.

پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) 

تیم ملی فوتسال افغانستان امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ساعت ۱۱:۳۰ به وقت کابل در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف تاجیکستان می‌رود.

شاگردان مجید مرتضایی در مرحله گروهی مسابقات با کویت، بحرین و ایران هم‌گروه بودند و به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کردند.

تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله گروهی این بازی‌ها در اولین دیدار به مصاف ایران رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. ملی پوشان فوتسال افغانستان در دومین بازی خود در جام ملت‌ها به مصاف کویت رفتند و این بازی را با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان بردند. این تیم در سومین دیدار خود به مصاف بحرین رفت و در یک بازی تماشایی موفق شد که با نتیجه ۳ بر ۲ بر حریف خود غلبه کند و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

حالا تیم جوان افغانستان امروز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت/ ثور در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان می‌رود و در صورت پیروزی در برابر این تیم به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، صعود خواهد کرد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط