درخواست متفاوت هوادار کوچک چلسی /پیراهنت را نمی‌خواهم...! +عکس

پلاکارد جالبی در دست کودک هوادار چلسی بود که سوژه شد.

درخواست متفاوت هوادار کوچک چلسی  /پیراهنت را نمی‌خواهم...! +عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ باخت سنگین چلسی در مقابل آرسنال باعث اعتراض شدید هوادارن باشگاه آبی پوش لندن شده است.

در شبی که در دربی شهر لندن چلسی با ۵ گل مغلوب آرسنال شد و به نوعی تحقیر شاگردان پوچتینو به دست میکل آرتتا اتفاق افتاد هوادارن چلسی نسبت به عملکرد این تیم معترض شدند. یکی از هواداران خردسال چلسی خطاب به بازیکنان تیم با یک پلاکارد در دست نوشته بود: " من پیراهن شما را نمیخواهم، برای پیراهن تیم تان بجنگید."

چلسی هوادار

نتایج ضعیف چلسی در بازی هایی مانند برنلی در خانه و شفیلد یونایتد در خارج از خانه باعث ناامیدی هوادارن این تیم شده است اما مالکان چلسی سعی می کنند تا جایی که ممکن است در بررسی حفظ پوچتینو هیجان زده تصمیم نگیرند.

یکی از بازیکنانی که مورد اعتراض شدید هوادارن چلسی قرار رفت مهاجم سنگالی این تیم بود. نیکولاس جکسون پس از خراب کردن دادن موقعیت‌های بزرگ در بازی مقابل آرسنال و البته بازی های پیشین به یک قربانی تبدیل شد اما برخی هواداران نیز اعتقاد دارند این اولین فصل او در چلسی است و این بازیکن هنوز خیلی جوان است. باید دید در نهایت در پایان فصل مدیران چلسی چه تصمیمی در مورد حفظ یا اخراج پوچتینو خواهند گرفت.

 

ت ت
کدخبر: 211492 تاریخ انتشار
منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها