تائید شد: ایلان ماسک رقیب یوتیوب را می‌سازد - تکفارس 
تائید شد: ایلان ماسک رقیب یوتیوب را می‌سازد - تکفارس 
تائید شد: ایلان ماسک رقیب یوتیوب را می‌سازد - تکفارس 

تائید شد: ایلان ماسک رقیب یوتیوب را می‌سازد

فرزاد اسرافیلی
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 14:40
ایلان ماسک رقیب یوتیوب

ایلان ماسک مالک شرکت ایکس قصد دارد یک اپلیکیشن تلویزیونی به‌عنوان رقیب یوتیوب بسازد.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس از راه‌اندازی اپلیکیشن تلویزیونی اختصاصی خود برای کاربران در آینده نزدیک خبر داد. کاربران ایکس با این اپلیکیشن قادر به آپلود ویدیوهایی با کیفیت بالا خواهند بود.

رابط کاربری این پلیکیشن کاملاً شبیه به یوتیوب خواهد بود. یاکارینو در پستی اعلام کرد که این شرکت همواره در حال تغییر و پیشرفت است.

مدیرعامل ایکس در این باره گفت:

به زودی با انتشار اپلیکیشن تلویزیونی ایکس، محتوای جذاب و بی‌درنگ را به تلویزیون‌های هوشمند شما به ارمغان می‌آوریم. این برنامه همراه همیشگی شما برای تجربه سرگرمی با کیفیت بالا و همه جانبه در صفحه نمایش بزرگتر خواهد بود.

با این اپلیکیشن، ویژگی‌هایی از قبیل الگوریتم ترند کردن ویدیوها، موضوعات مبتنی بر هوش مصنوعی، تجربه بین دستگاهی، جستجوی ویدیویی پیشرفته، ارسال بی‌دردسر و دسترسی گسترده به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قابلیت الگوریتم ترند کردن ویدیوها به منظور به‌روزرسانی محتوای محبوب طراحی شده است. ویژگی موضوعات مبتنی بر هوش مصنوعی، ویدیوها را بر اساس موضوع سازماندهی می‌کنند. این اپلیکیشن همچنین مجهز به جستجوی ویدیویی پیشرفته است.

برخی از کاربران ایکس درخواست اضافه شدن قابلیت فهرست پخش ویدیویی را دارند تا بتوانند فهرست‌های پخش خود را ایجاد کنند. همچنین خواستار آن هستند محتوای اصلی از کلیپ های خبری ۳۰ ثانیه‌ای که در مورد آنها تنها نظر می‌دهند جدا شوند تا بتوانند فقط ویدیوهای منتخب خود را مشاهده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید