بسته خبری امروز؛

از ریزش قیمت دلار در بازار تا صعود چشمگیر بورس

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از ریزش قیمت دلار در بازار تا صعود چشمگیر بورس

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۱۰۶۹ واحدی به سطح دو میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی رسید.

نتایج «آزمون آموزگاری» در حالی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) اعلام شد که معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت، جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی و گزینش از امروز (پنجم اردیبهشت) می‌توانند اقدام کنند؛ این در حالیست که از میان پذیرفته‌شدگان، حدود ۲۸ هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمتها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان بازگشته است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ حق التدریس جذابیت کافی ندارد، گفت:هم اکنون از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس را می‌پذیرند.

معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران گفت: بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک وجود دارد و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی‌سازی را وضع می‌کنیم.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن هشدار از مردم خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

معاون مالی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه طرح ارتقای شغلی معلمان بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان منابع مالی به وزارت آموزش و پرورش تزریق کرد ، گفت : تمام احکام طرح ارتقای شغلی معلمان صادر شده است و این طرح میانگین دریافتی حقوق معلمان کشور را به ۲۴۰ هزار تومان رسانده است.

با توجه به کاهش بارندگی و خشکسالی در سال‌های گذشته قیمت برنج افزایش پیدا کرد و هر سال برنج خارجی سهم بیشتری از بازار را گرفت، اما افزایش تولید سبب شد که سال گذشته فاصله قیمت برنج ایرانی با خارجی به حداقل برسد و در مواقعی تفاوت قیمت به ۱۰ هزار تومان برسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر