با 25 میلیون اجاق گاز دوو بخریم یا اسنوا؟

Un homme qui cuisine derrière le four--کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

انتخاب گاز مناسب، در بالابردن کیفیت آشپزی کمک شایانی به حساب می‌آید. در این میان، اجاق گازهای با جنس استیل می‌توانند گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه باشند؛ چرا که در عین افزایش طول عمر و قابلیت ضد زنگ بودن، به راحتی می‌توانند خود را با دیگر اجزای آشپزخانه هماهنگ کنند. کاربرانی که با کمبود فضا روبرو هستند، بهتر است با خرید اجاق گاز فردار، خود را از خرید مجدد فر مجزا بی‌نیاز کنند.

کاماپرس در این گزارش، 4 مدل اجاق گاز دوو و اسنوا به عنوان شرکت‌هایی که در زمینه تولید اجاق گازهای باکیفیت جزو پیشروها هستند، را تا سقف 25 میلیون تومان معرفی می‌کند.

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N

این مدل اجاق گاز دوو در هنگام تهیه این گزارش با قیمت حدودی 24 میلیون و 100 هزارتومان عرضه می‌شود. این محصول 4 شعله، زمانسنج داشته و همچنین از قابلیت دستور خاموشی خودکار برخوردار است. این اجاق گاز بدنه‌ای از جنس استیل مقاوم دارد و جنس شبکه‌های آن نیز از چدن باکیفیتی ساخته شده‌است. اجاق گاز دوو، با محدوده گنجایش 50 تا 100 لیتری فر، از سیخ جوجه‌گردان نیز بهره می‌برد و به کاربر در پختن و گریل کردن مرغ کمک می‌کند.

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2101N-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اجاق گاز 4 شعله اسنوا مدل SGC4-7121

این مدل اجاق گاز با قیمت حدودی 22 میلیون تومان با رنگ استیل، به خوبی می‌تواند خود را با دیگر اجزای آشپزخانه هماهنگ کند. در این دستگاه، گنجایش فر 72 لیتر در نظر گرفته شده و یک سیخ جوجه گردان نیز دارد. سیستم زمانبندی در این محصول، خیال کاربر را از پخت و پز راحت می‌کند و دیگر نیازی به سرزدن مداوم نیست. همچنین این اجاق گاز با داشتن قفل کودک، خیال کاربران دارای فرزند کوچک و کنجکاو را تا حدود زیادی راحت می‌کند و از ایمنی بالایی برخوردار است.

اجاق گاز 4 شعله اسنوا مدل SGC4-71210-کاماپرس

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N

این مدل اجاق گاز با قیمت حدودی 23 میلیون و 600 هزارتومان، 4 شعله با جنس شبکه چدن دارد. جنس بدنه این محصول استیل است و با پنج شعله در نظر گرفته شده در آن، می‌تواند به راحتی نیاز خانواده‌های متوسط و پرجمعیت را پاسخ دهد. این محصول در بخش فر با گنجایش 50 تا 100 لیتر، از سیستم و گریل نیز برخوردار است و خرید آن به کاربران طرفدار مرغ گریل شده پیشنهاد می‌شود. تکنولوژی گرمکن یکی دیگر از مزایای فر این دستگاه است و از سرد شدن غذا تا زمان سرو آن جلوگیری می‌کند.

اجاق گاز دوو مدل DGC5-2102N-کاماپرس

اجاق گاز 5 شعله اسنوا مدل SGC5-7111

این مدل اجاق گاز با قیمت حدودی 21 میلیون و 500 هزارتومان، به واسطه داشتن 5 شعله و فندک خودکار، گزینه مناسب برای کاربرانی است که اهل آشپزی هستند و در طول روز با این دستگاه زیاد سر و کار دارند؛ این محصول با استیل ضد زنگ، دکمه‌های لمسی و صفحه شیشه‌ای مشکی، ظاهر زیبایی به نمای آشپزخانه می‌دهد. دو عدد جوجه گردان در محفظه فر قرار دارد و ظرفیت کلی فر 50 تا 100 لیتر عنوان شده‌است. جنس ولوم این دستگاه نیز از باکالیت درجه یک ساخته شده و در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد.

اجاق گاز 5 شعله اسنوا مدل SGC5-7111-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوادوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز