۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

متعهد نبودن مردان در رابطه را بااین چند نشانه بشناسید!

نحوه رفتار یک فرد در یک رابطه، میزان تعهد او را به خوبی نشان می دهد. گاهی اوقات، علائم به طرز چشمگیری آشکار هستند،

متعهد نبودن مردان در رابطه را بااین چند نشانه بشناسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نحوه رفتار یک فرد در یک رابطه، میزان تعهد او را به خوبی نشان می دهد. گاهی اوقات، علائم به طرز چشمگیری آشکار هستند،در حالی که گاهی اوقات، آنها ظریف هستند و به راحتی از دست می روند.اما اگر می‌دانید به دنبال چه چیزی باشید، می‌توانید میزان سرمایه‌گذاری شریکتان در رابطه را بسنجید.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

او از گفتگوهای عمیق اجتناب می کند

در یک رابطه متعهد، ارتباط صادقانه و معنادار کلیدی است. اعتماد ایجاد می کند، تفاهم را عمیق تر می کند و پیوند بین شرکا را محکم می کند. اما اگر مردی به طور مداوم از گفتگوهای عمیق تر طفره رود، ممکن است باعث دردسر شود.این نیست که یک گورو ارتباطات باشید یا هر روز مطالب عمیق را هش کنید. این در مورد تمایل او برای فرو رفتن در گفتگوهای معنادار است – گفتگوهایی در مورد احساسات، برنامه های آینده، رشد و حتی نگرانی های مربوط به رابطه.اگر او همچنان از آن صحبت‌ها دوری کند، آنها را برای موضوعات سبک‌تر کنار بگذارد، یا وقتی همه چیز واقعی می‌شود غوغا کند، این یک پرچم قرمز است. این می تواند به این معنی باشد که او به طور کامل وارد نشده است، یا او برای آن ارتباط عاطفی عمیقی که تعهد ایجاد می کند، آماده نیست.

متعهد نبودن مردان در رابطه را بااین چند نشانه بشناسید!

او اغلب در مورد برنامه های خود مبهم است

اگر مردی واقعا متعهد باشد، طبیعتاً می خواهد شما را در برنامه های آینده اش بگنجاند. اما اگر هنگام صحبت در مورد برنامه هایش، چه برای آخر هفته یا آینده دور، اغلب مبهم یا طفره می رود، این می تواند یک پرچم قرمز باشد.وقتی در روابط خودم امنیت کمتری داشتم، متوجه شدم که از گفتگوهای مفصل درباره آینده اجتناب می کنم. این روش ظریف من برای باز نگه داشتن گزینه هایم بود. اما همانطور که بزرگ شدم و مسئولیت کامل اعمال و احساساتم را به عهده گرفتم، متوجه شدم که این نسبت به شریکم چقدر ناعادلانه است.

او روی رشد مشترک شما سرمایه گذاری نمی کند

تعهد در یک رابطه فقط مربوط به اینجا و اکنون نیست، بلکه در مورد کار کردن با یکدیگر برای آینده مشترک است. مردی که واقعاً متعهد باشد، زمان و انرژی را برای پرورش رشد مشترک شما، چه به عنوان فردی و چه به عنوان زوج، صرف می کند.اگر او تمایل دارد فرصت‌های یادگیری و رشد مشترک را نادیده بگیرد – چه شرکت در یک کارگاه زوج‌ها، خواندن یک کتاب رابطه با هم، یا حتی گفتگوهای معنادار در مورد پیشرفت شخصی – ممکن است نشان دهنده عدم تعهد باشد.در ویدیوی خود که در آن به این فکر می‌کنم که آیا در دهه ۴۰ زندگی‌ام برای زندگی و تشکیل خانواده برای من خیلی دیر شده است، بینش‌هایی از سفر خودم درباره تعهد، رشد و اهمیت ارزش‌های مشترک در یک رابطه به اشتراک می‌گذارم:اگر علاقه مند به کاوش بیشتر در مورد زندگی با اصالت و هدف هستید، به انجمن ما در YouTube بپیوندید. بیش از ۲۰۰۰۰ نفر قبلاً مشترک شده اند تا عمیق تر به موضوعاتی در مورد توسعه شخصی، روابط و زندگی بر اساس شرایط خود بپردازند. شما می توانید در اینجا مشترک شوید تا در این سفر به ما بپیوندید.

او به ارزش ها و اعتقادات شما احترام نمی گذارد

یک پرچم قرمز مهم دیگر برای مسائل تعهد؟ وقتی ارزش ها و باورهای شما پایمال می شود. در هر رابطه ای، احترام غیرقابل مذاکره است – این بستری برای اعتماد و درک است.اگر او اصول شما را مسخره می‌کند، باورهای شما را کوچک می‌شمارد، یا آنچه را که برای شما عزیزان است تضعیف می‌کند، این نشانه آشکاری است که او کاملاً به آن اعتقاد ندارد. شراکت به احترام و گرامی داشتن نظرات یکدیگر بستگی دارد، حتی زمانی که آنها با هم برخورد می کنند.در کتاب من، یک رابطه بر اساس اصالت و آزادی رشد می کند. این در مورد تجلیل از منحصر به فرد بودن یکدیگر و در عین حال پرورش پیوند مشترک شما است.

داستان های مرتبط از Hack Spirit
۸ کاری که مردان از نظر ذهنی سرسخت متفاوت از بقیه انجام می دهند
بر اساس روانشناسی ۹ نشانه ای که یک مرد فکر می کند شما فوق العاده جذاب هستید
مردانی که هر زمان که با هم ارتباط مستقیم برقرار می کنند، معمولاً این ۸ نقطه قوت منحصر به فرد را دارند

او از رویاها و آرزوهای شما حمایت نمی کند

در یک رابطه متعهدانه، حمایت از یکدیگر غیرقابل مذاکره است. این در مورد تقویت جاه‌طلبی‌های یکدیگر، تقویت روحیه زمانی که برنامه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند و ریشه‌یابی برای آن رویاهای بزرگ است.اما اگر علاقه‌ای به آرزوهای شما نشان نمی‌دهد یا بدتر از آن، آنها را کنار می‌گذارد، تعهدش ممکن است متزلزل باشد. یک شریک واقعی متوجه می‌شود که رویاهایتان شما را تعریف می‌کنند و همه چیز را به اوج می‌رساند تا اوج گرفتن شما را ببیند.

معامله اینجاست: شما لایق کسی هستید که در سفر شما حضور داشته باشد، کسی که پیروزی های شما را جشن می گیرد و در پایین ترین حالت ثابت قدم می ماند. این تعهد است – رشد کردن با هم، حمایت از مسیرهای فردی و ساختن آینده در کنار هم.

او همیشه در دسترس است

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما مردی که همیشه آزاد است و تعهدات دیگری ندارد، ممکن است آنطور که شما تصور می‌کنید وقف رابطه نباشد. در یک پیوند سالم، هر دو شریک استقلال خود را حفظ می کنند، به دنبال اشتیاق و پرورش دوستی در کنار سفر مشترک خود هستند.اگر او فاقد علایق شخصی، سرگرمی ها یا یک حلقه اجتماعی خارج از رابطه شما باشد، می تواند نشان دهنده عدم خودآگاهی و رشد باشد. مطمئنا، ممکن است به نظر برسد که او همه چیز را درگیر خود کرده است، اما می تواند به وابستگی مشترک یا احساس مبهم از خود اشاره کند.نکته اینجاست: یک شریک متعهد توسعه شخصی را در اولویت قرار می دهد. آنها اهمیت زندگی فراتر از رابطه را درک می کنند و شما را تشویق می کنند که به طور مستقل پیشرفت کنید.

درک تعهد: یک فرآیند مداوم

گاهی اوقات، چیزی که به نظر می رسد کمبود تعهد ممکن است به سادگی ترس، آسیب گذشته یا رشد شخصی باشد که هنوز باید اتفاق بیفتد. کلید در برقراری ارتباط باز و صادقانه، در همدلی با تجربیات یکدیگر و در پرورش احترام متقابل نهفته است.خواه در مورد پرورش رشد مشترک، احترام به باورهای یکدیگر یا اولویت دادن به یکدیگر باشد، تعهد یک فرآیند مداوم است. این در مورد انتخاب یکدیگر است، هر روز، از طریق بالا و پایین.در سفر با هم به اینجا و در کانال یوتیوب من، ما همچنان به بررسی این جنبه های پیچیده روابط، رشد شخصی و زندگی واقعی ادامه می دهیم. من از شما دعوت می کنم که به بیش از ۲۰۰۰۰ نفر دیگر که مشترک شده اند بپیوندید تا عمیق تر در این موضوعات تحقیق کنید.همانطور که این مقاله را به پایان می‌رسانیم، می‌خواهم به این سؤال فکر کنید: تعهد برای شما در یک رابطه چگونه است و چگونه با ارزش‌ها و آرزوهای شما همسو می‌شود؟

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط