عقب نشینی طلای ۱۸ عیار تا این قیمت

کارگزاری کاریزما
اعتبار یک میلیارد تومانی در بدو ورود و سود روزشمار 22 درصد
قیمت طلا و سکه امروز ( 5 اردیبهشت) با کاهش ارزش بازگشایی شد. لیدر روز‌های اخیر بازار طلا کاهش اونس جهانی طلا است.
قیمت طلا و سکه 5 اردیبهشت 1403

کیان آنلاین – تجارت نیوز در گزارشی نوشت: قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز چهارشنبه با روند کاهشی بازگشایی شد. علاوه بر افت هزار تومانی قیمت دلار، کاهش اونس جهانی طلا نیز به روند نزولی بازار طلا کمک کرد.

نوسانات بازار طلا از ابتدای هفته بالا بود و همین موضوع معاملات طلا و سکه را کاهشی کرد؛ علاوه بر آن افت ارزش فاکتور‌های تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی شده است.

معامله‌گران آرامش خبری و کاهش ریسک‌های سیاسی را دلیل اصلی روند کاهشی قیمت در بازار‌های مالی می‌دانند. گفتنی اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با کاهش بیش از هفت دلاری روی رقم ۲۳۱۵ دلاری ایستاده است.

نیم‌سکه ۲۴ میلیونی شد

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت کاهش داشت. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان در حال معامله است. سکه بهار با افت ۲۲۰ هزار تومانی روی قیمت ۳۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم سکه امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی و ربع سکه با افت ۱۰۰ هزار تومانی یک کانال عقب‌نشینی کردند. این قطعات به ترتیب روی رقم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون تومانی معامله می‌شوند. سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی کانال هفت میلیونی را از دست داد و با رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

مثقال طلا در کانال ۱۵ میلیونی عقب‌نشینی کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۱۸۴ هزار تومان کاهش دارد و با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۳۹ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۴۵ هزار و ۳۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۱۸ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۷۱ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز چهارشنبه روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۵۲ هزارتومان و سکه گرمی ۴۴ هزار تومان کاهش داشت. حباب سکه بهار ۲۳۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۵ هزار تومان افزایش داشت.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزاری کاریزما
کارگزاری بورس کاریزما - فقط چند ثانیه تا معامله
محل تبلیغات شما