بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی بزرگ برای فوق ستاره فوتبال ایران در اروپا

کریم انصاری‌فرد به دلیل محرومیت دیدار آریس مقابل المپیاکوس در هفته سی و سوم از دور پلی‌آف قهرمانی در سوپر لیگ یونان را از دست داد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۵
کریم انصاری‌فرد به دلیل محرومیت دیدار تیمش را از دست داد

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی آریس دور از فهرست نفرات تیمش مقابل المپیاکوس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم از دور پلی‌آف قهرمانی در سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آریس که کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارد، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه کلینتیاس ویکلیدیس به مصاف تیم رده چهارمی المپیاکوس می‌رود.

کریم انصاری‌فرد که یک سال و نیم درخشان در المپیاکوس داشته و در فصل 18-2017 نیز توانسته بود 17 گل به ثمر رساند و در رده دوم جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان قرار بگیرد، امروز از جدال با تیم سابق خود محروم شده و این رقابت خاص را از دست داده است.

مهاجم ایرانی آریس در دیدار هفته گذشته سوپر لیگ یونان مقابل آ ا ک آتن و یاران احسان حاج‌صفی که حضور تعویضی در زمین داشت، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی امشب برابر المپیاکوس محروم شود.

کریم انصاری‌فرد که در نیم‌فصل به آریس اضافه شده، در دور برگشت سوپر لیگ یونان 10 بازی انجام داده که یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

تیم فوتبال آریس با 48 امتیاز در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که کسب هر نتیجه‌ای در بازی امشب تغییری در جایگاه یاران انصاری‌فرد ایجاد نمی‌کند، اما المپیاکوس در صورت برتری در این مسابقه احتمال صعود یک پله‌ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *