5 عطر ملایم بهاری برای دختران جوان

ترندترین عطر شیرین زنانه برای عاشقان گل رز کاماپرس

برخی افراد به بوی غلیظ عطر حساسیت دارند و این مسئله در کنار آلرژی‌های بهاری می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. به همین دلیل طراحان عطر و ادکلن، محصولات متنوع و مختلفی را با ترکیبات ملایم و مناسب فصل‌ بهار تولید می‌کنند که برای افراد دارای حساسیت مناسب است.

کاماپرس در این گزارش، 5 عطر زنانه ملایم و مناسب برای فصل بهار را معرفی می‌کند.

1-عطر زنانه کوکوشانل

این عطر زنانه فرانسوی رایحه‌ای گرم و شیرین و مناسب با چهار فصل دارد و می‌تواند حدود 48 ساعت ماندگاری داشته باشد. رایحه اولیه این عطر پرتقال، مادارین و ترنج است. این عطر علاوه بر رایحه لطیف، میزان پراکندگی بالایی نیز دارد.

2-عطر زنانه لانکوم ترزور میدنایت رز

عطر لانکوم رز با رایحه دلپذیر میوه‌‌ای و گلی، علاقمندان بسیار زیادی دارد. با استشمام این عطر زنانه رایحه گل رز و تمشک به مشام می‌رسد و با گذشت زمان رایحه جذاب و دلنشین تشکیل شده از یاس، فلفل صورتی، گل صد تومانی، انگور فرنگی سیاه به مشام می‌رسد. با این ترکیبات عطری مناسب برای  افراد دارای حساست است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3-عطر زنانه سالواتوره فراگامو سیگنورینا

این عطر رایحه‌ای خنک و شیرین دارد و برای فصل‌های بهار و تابستان بسیار مناسب است. در اولین مرحله که از این محصول استفاده می‌کنید ممکن است رایحه فلفل صورتی و انگور فرنگی سرخ را احساس کنید و به مرور زمان با لطیف‌تر و سبک‌تر شدن آن، ترکیبی از رایحه‌های رز، یاس، مشک و نعنا هندی را استشمام کنید. این عطر زنانه برای کسانی که به دنبال حس زنانگی بیشتر و رایحه لطیف و ماندگار هستند مناسب است.

4-عطر زنانه هالووین بنفش

این عطر زنانه اسپانیایی یک رایحه خنک و دلپذیر دارد و می‌تواند در تمامی فصول به ویژه بهار و تابستان محبوبیت بسیار زیادی داشته باشد. این محصول به دلیل تضاد دو رایحه خنک و شیرین موجب ماندگاری در ذهن دوستان و آشنایان می‌شود.

 

5-عطر زنانه اله ایوسن لورن

این محصول فرانسوی یکی از گران‌ترین عطرها است که بر پایه رایحه نعنای هندی ساخته شده و به دلیل معتدل بودن رایحه آن برای تمام فصول مناسب است. این عطر زنانه پرطرفدار را می‌توانید از قیمت حدود 450 هزار تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

 

 

مرتبط با : ریحاعطرافشانعطرسراهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز