بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۱

جوزپه روسی در روی کین این توانایی را دیده است که به جای اریک تن هاخ روی نیمکت منچستریونایتد مشغول به کار شود.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آینده تن هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، زیرا در صورتی که این سرمربی نتواند شیاطین سرخ را به سهمیه اروپایی برساند، ممکن است INEOS در پایان فصل او را اخراج کند. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جانشین احتمالی او وجود دارد و نام هایی مانند زین الدین زیدان، گرت ساوتگیت، توماس توخل و روبرتو دزربی مطرح شده است.

 

با این حال، جوزپه روسی، مهاجم سابق منچستریونایتد، بر این باور است که روی کین، اسطوره باشگاه، گزینه ایده‌آلی برای جانشینی تن هاخ است، چرا که او درک کاملی از «فرهنگ» موجود در اولدترافورد دارد.

جوزپه روسی، در مصاحبه با DAZN گفت:

وقتی به این فکر می‌کنم که روی کین به عنوان سرمربی در اولدترافورد باشد، به نظر می‌رسد که می‌تواند انتخابی عالی باشد. خیلی جالب خواهد بود. اگر باشگاه بخواهد سرمربی جدیدی انتخاب کند، قطعا باید به او فکر کند. این مرد که اسطوره باشگاه است و به ساختن فرهنگ آن‌ها کمک کرده، دقیقاً همان چیزی است که نیاز دارند. شاید در این صورت برخی از بازیکنانی که برای پیراهن بازی نمی‌کنند، ارزش آن را بیشتر درک کنند. شاید به کسی نیاز باشد که به منچستریونایتد برود و به اصطلاح خانه تکانی انجام بدهد. این می‌تواند یک موقعیت عالی باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *