5 جت شخصی خوش قیمت در بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

جت‌های شخصی ابزاری برای انجام سفرهای راحت و سریع هستند. اگر از این جت‌ها استفاده کنید مجبور نیستید در صف‌های طولانی بایستید و یا وارد ترمینال‌های شلوغ بشوید، در عوض می‌توانید در هر زمان به هر کجا که می‌خواهید پرواز کنید و به جای فرودگاه‌های بزرگ، در باندهای کوچک و نزدیک‌تر به مقصد فرود بیایید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، برای خرید جت‌های شخصی نیاز نیست مبالغ 100 میلیون دلاری هزینه کنید بلکه جت‌های ارزان قیمتی نیز در بازار وجود دارند که با قیمت زیر 10 میلیون دلار می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. اگر چنین مبلغی در حساب بانکی شما وجود دارد در ادامه با چند جت شخصی ارزان قیمت آشنا خواهید شد که با خریدشان می‌توانید از مزایایی چنین جت‌هایی بهره‌مند شوید.

جت شخصی اکلیپس 550

جت شخصی اکلیپس 550 (Eclipse 550) یکی از ارزان‌ترین جت‌های موجود در بازار است و قیمت پایه آن از 2/9 میلیون دلار شروع می‌شود. این هواپیمای فوق سبک بین چهار تا پنج سرنشین را در خودش جا می‌دهد و فقط یک خلبان می‌تواند هدایت آن را در دست بگیرد. حداکثر سرعت جت اکلیپس 550 به 375 گره می‌رسد و می‌تواند تا ارتفاع 41 هزار پایی اوج بگیرد. این جت می‌تواند با یک باک سوخت 1810 کیلومتر پرواز کند.

راز آسمان پایتخت

جت سیروس ویژن اس اف5

جت سیروس ویژن اس اف50 (Cirrus Vision SF50) یکی از ایمن‌ترین جت‌هایی است که می‌توانید بخرید. قیمت پایه این جت از 3 میلیون دلار شروع می‌شود و به دو سیستم ایمنی پیشرفته مجهز شده است. حداکثر سرعت کروز این جت 311 گره است، 2051 کیلومتر برد دارد و می‌تواند تا ارتفاع 31 هزارپایی اوج بگیرد.

جت شخصی امبرائر فنوم 100 ای ایکس

امبرائر فنوم 100 ای ایکس (Embraer Phenom 100EX) یکی از پرطرفدارترین جت‌های شخصی به شمار می‌آید و می‌تواند هشت سرنشین از جمله خلبان را حمل کند. قیمت پایه این جت از 4/995 میلیون دلار شروع می‌شود و 409 گره سرعت دارد. این جت می‌تواند تا ارتفاع 41 هزار پایی اوج بگیرد و بردی برابر با 1895 کیلومتر دارد.

هونداجت

هونداجت (HondaJet) یکی از متفاوت‌ترین جت‌های شخصی است چون موتورهای آن در بالای بال‌ها قرار گرفته‌اند. این جت در سه نسخه پایه، نسخه Elite II با عملکرد بالاتر و نسخه Echelon که طول بیشتری دارد به بازار عرضه می‌شود.

نسخه پایه هونداجت 5/8 میلیون دلار قیمت دارد و می‌تواند تا 422 گره سرعت بگیرد. حداکثر ارتفاعی که هونداجت می‌تواند با آن برسد 43 هزار پا و حداکثر برد آن نیز 1968 کیلومتر اعلام شده است.

سسنا سایتیشن ام2 جن2

سسنا سایتیشن ام2 جن2 (Cessna Citation M2 Gen2) قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین جت در این فهرست است و نخستین نسخه آن در سال 1971 ساخته شده است. این جت به رادار هواشناسی مجهز است که پرواز با آن را برای خلبان بسیار راحت می‌کند.

قیمت پایه جت سسنا سایتیشن ام2 جن2 از 6/2 میلیون دلار شروع می‌شود و می‌تواند با سرعت کروز 404 گره به پرواز در بیاید. این جت تا ارتفاع 41 هزار پایی اوج می‌گیرد و 2494 کیلومتر برد دارد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز