10 شرکت بزرگ که در اردیبهشت ماه استخدام دارند

10 شرکت بزرگ که در اردیبهشت ماه استخدام دارند-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

فضای کاری حرفه‌ای و مبتنی بر استانداردهای بالا، امکان شبکه‌سازی با افراد با تجربه و دارای اعتبار و حقوق و مزایای نسبتا خوبی که شرکت‌های بزرگ به کارکنان خود را ارائه می‌‌‌دهند، موجب شده که بسیاری از افراد جویای کار به دنبال همکاری با این شرکت‌ها باشند. ‌کار در چنین شرکت‌هایی می‌تواند به فرد شهرت حرفه‌ای و اعتبار بخشیده و به آنها فرصت‌های جذابی برای پیشرفت ارائه کند.

کاماپرس در این گزارش 10 فرصت شغلی ارائه شده توسط 10 شرکت بزرگ در اردیبهشت 1403 را بررسی می‌کند.

1-استخدام کارشناس ارشد مالیاتی در اسنپ فود

اسنپ فود به دنبال استخدام کارشناس ارشد مالیاتی است. توانایی ارائه مشاوره‌های مالی با توجه به تحلیل‌های دقیق و دانش گسترده و توانمندی در تهیه گزارشات تجاری جهت ارائه به تیم مدیریت از پیش نیازهای لازم برای تصدی این شغل محسوب می‌شود. اسنپ فود حقوق را توافقی و نیاز به سابقه کار را بیش از سه سال اعلام کرده است.

2-استخدام تکنسین برق در دیجی کالا

دیجی کالا به دنبال استخدام تکنسین برق صنعتی با حقوق توافقی است. این فرد باید در واحد تعمیر و نگهداشت تجهیزات واحد عملیات دیجی کالا مسئولیت نگهداری ماشین آلات صنعتی و اجرای انواع پروژه‌های مرتبط را بر عهده بگیرد. مهارت کار با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس، توانایی مدیریت کردن هم زمان چند کار و توجه به جزئیات برای تصدی این شغل لازم است.

3-استخدام کارشناس فروش در اسنپ

گروه اسنپ کارشناس فروش با حداقل یک سال سابقه کاری مرتبط و حقوق توافقی استخدام می‌کند. از وظایف این کارشناس فروش می‌توان به ثبت سفارشات فروش و رصد وضعیت سفارشات تا تحویل نهایی به مشتری، رهگیری موارد مالی فروش و ارتقاء و توسعه روابط با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

4-استخدام کارشناس بازاریابی در تپسی

تپسی به کارشناس عملیات و بازاریابی با حقوق توافقی نیاز دارد. فرد مورد نظر باید 2 تا 3 سال تجربه مرتبط داشته و از حداقل مدرک کارشناسی برخوردار باشد. پیدا کردن بهترین اتوسرویس‌ها، ارتباط مداوم با اتوسرویس‌ها به منظور شناسایی نیازمندی‌ها و آموزش آنان به لحاظ نحوه رفتار با مشتری و چگونگی تقسیم بار بر عهده این فرد خواهد بود.

5-استخدام کارشناس ویزا در علی بابا

علی بابا کارشناس امور ویزا استخدام می‌کند. حقوق برای این موقعیت شغلی توافقی اعلام شده و برخورداری از سه سال سابقه کاری مرتبط الزامی است. پاسخ به تماس‌های مشتریان در رابطه با ویزا و راهنمایی آن‎‎ها در این زمینه، دریافت مدارک و انجام امور در زمینه صدور ویزا و ارتباط با کارگزاری‌ها جهت واریز مبالغ مشتری از وظایف این فرد خواهد بود.

6-استخدام کارشناس آزمایشگاه در مهیا پروتئین

شرکت غذایی مهیا پروتئین به دنبال کارشناس آزمایشگاه با حداقل مدرک کارشناسی صنایغ غذایی و حداکثر سن 35 سال است. حداقل 1 سال سابقه کار (ترجیحا در صنایع پروتئینی)، تسلط بر امور کنترل کیفیت مواد اولیه و محصولات پروتئینی و آشنایی با دستورالعمل‌ها، استانداردها و اصول کار کنترل کیفیت از موارد لازم برای شروع همکاری با این شرکت است.

7-استخدام دستیار حقوق و دستمزد در انتشارات جنگل

انتشارات جنگل به دنبال استخدام دستیار حقوق و دستمزد در محدوده سنی 23 تا 30 سال است. فرد مورد نظر این شرکت باید فارغ التحصیل رشته حسابداری یا مدیریت مالی باشد. همچنین آشنایی با نرم افزارهای حسابداری، اصول حسابداری حقوق و دستمزد، لیست بیمه و لیست مالیات برای شروع این همکاری ضروری محسوب می‌شود.

10 شرکت بزرگ که در اردیبهشت ماه استخدام دارند-کاماپرس

8-استخدام تحلیلگر داده در شرکت سن ایچ

شرکت سن ایچ به تحلیل‌گر داده نیاز دارد و برای این موقعیت شغلی  25 تا 35 میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است. سه سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه و برخورداری از تحصیلات در رشته‌های مهندسی صنایع، ریاضی یا آمار برای شروع فعالیت در این موقعیت شغلی الزامی است. تسلط کامل به زبان‌های پایتون برای شروع این کار حائز اهمیت خواهد بود.

9-استخدام کارشناس خرید در داروسازی عبیدی

داروسازی دکتر عبیدی کارشناس خرید اقلام بسته بندی استخدام می‌کند. برای شروع همکاری با این شرکت یک سال سابقه کاری مرتبط و برخورداری از مدرک کارشناسی مدیریت، بازرگانی یا کسب و کار ضروری اعلام شده است. آشنایی با اصول مقدماتی داروسازی، محصولات و مواد بسته بندی، الزامات سیستم مدیریت کیفیت و GMP برای شروع این کار الزامی به شمار می‌رود.

10-استخدام کارشناس حسابداری در فلایتیو

فلایتیو به دنبال کارشناس حسابداری خزانه برای استخدام است. پرداخت کلیه هزینه‌های جاری و غیر جاری شرکت به طرف حساب‌ها و تهیه گزارشات روزانه و ثبت اسناد مربوط به حسابداری خزانه داری بر عهده این کارشناس خواهد بود. از ویژگی‌های لازم برای شروع این همکاری می‌توان به داشتن روحیه کار تیمی، پیگیری و دقت، مسئولیت پذیری و مدیریت زمان اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپاسنپ فودانتشارات جنگلای استخدامتپسیجاب ویژنجابینجاداروسازی عبیدیدیجی کالاسن ایچعلی بابافلایتیومهیا پروتئین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز