انتشار تصاویر ماهواره‌ای از رفح + ببینید

براساس گزارش کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم ۲ تیپ را که تاکنون در مرزهای شمالی خدمت می‌کردند در هفته‌های اخیر برای مأموریت در نوار غزه آماده کرده است.

انتشار تصاویر ماهواره‌ای از رفح + ببینید
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای را منتشر کرد که حاکی از ایجاد یک اردوگاه بزرگ در رفح است، جایی که ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد تا قبل از عملیات برنامه ریزی شده آوارگان را از آنجا تخلیه کند.

طبق گزارش این خبرگزاری، به نظر می‌رسد یک مجتمع چادری جدید در نزدیکی خان یونس در جنوب نوار غزه ساخته شده است.

این تصاویر پس از انتشار گزارشی مبنی بر آماده شدن ارتش اشغالگر برای تکمیل مقدمات و آماده سازی عملیات زمینی در رفح و یک روز پس از تهدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه «در روزهای آینده فشار نظامی بر حماس را افزایش خواهیم داد» منتشر شد.

این در حالی است که «ضیاء رشوان» رئیس سرویس اطلاع‌رسانی مصر خبر منتشر شده در یکی از روزنامه‌های مهم آمریکایی را مبنی بر اینکه مصر با طرف اسرائیلی درباره طرح‌هایی برای یورش احتمالی به رفح گفت‌وگو کرده، قاطعانه رد کرد.

رشوان تاکید کرد: در موضعگیری ثابت مصر که بارها از سوی سران سیاسی اعلام شده، این یورش که به کشتارها و تلفات انسانی بزرگ و ویرانی گسترده منجر خواهد شد و بر رنج و مشکلات ملت فلسطین در نوار غزه طی ۲۰۰ روز حملات خونبار اسرائیل افزوده خواهد شد، کاملا رد است.

همچنین منابعی اعلام کردند ارتش خیلی زود عملیات زمینی در رفح را آغاز می‌کند و این عملیات شامل خارج کردن تعداد زیادی از ساکنان است.

براساس گزارش کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم ۲ تیپ را که تاکنون در مرزهای شمالی خدمت می‌کردند در هفته‌های اخیر برای مأموریت در نوار غزه آماده کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش‌هایی را در چارچوب آمادگی برای جنگ غزه برگزار کرد. این رزمایش درباره روش‌های جنگ و درس گرفتن از نتایج جنگ کنونی غزه بود.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی تیپ‌های ذخیره را قبل از اینکه وارد غزه کند بعد از آموزش و تمرین به منطقه الکرمل منتقل می‌کند.

رفح1

منبع: خبرآنلاین

ت ت
کدخبر: 211561 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها