علی خطیر:برای مهران مدیری و صدا و سیما متاسفم!/ شکایت می‌کنم ، ممکن بود ضربه مغزی شوم!

ماجرای درگیری علی خطیر مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال با علیرضا حقیقی سنگربان اسبق پرسپولیس در سال 97 اتفاق افتاد که ادامه دار شد.

علی خطیر:برای مهران مدیری و صدا و سیما متاسفم!/ شکایت می‌کنم ، ممکن بود ضربه مغزی شوم!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ علیرضا حقیقی اواخر سال ۹۸ به برنامه دورهمی رفت و در گفت‌وگو با مهران مدیری ماجرای درگیری با علی خطیر در مجموعه انقلاب را از نگاه خودش تعریف کرد. برنامه مذکور در روزهای آغازین اردیبهشت سال ۹۹ پخش شد و همین مسئله علی خطیر را به‌شدت عصبانی کرد.

مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال که سال ۹۷ یکی از معاونین این باشگاه محسوب می‌شد، ششم اردیبهشت سال ۹۹ در واکنش به پخش این برنامه به خبرورزشی گفت: واقعا برای آقای مهران مدیری متاسفم. یک نفر به برنامه ایشان رفته و قضیه را از نگاه خودش تعریف کرده است، آن وقت آقای مدیری به جای این‌که چنین رفتاری را تقبیح کند، نشسته تا حضار دست بزنند و سوت بکشند! آن‌هم در برنامه ضبطی که فرصت برای پاسخ‌گویی طرف مقابل باقی نمی‌ماند. ماجرای درگیری من با آقای حقیقی اسفندماه سال ۹۷ به وقوع پیوست.

در آن زمان من معاون باشگاه استقلال بودم و ایشان همراه با مربی خودش داخل زمینی مشغول تمرین بود که در اختیار استقلال قرار داشت. البته مشکلی برای تمرین او وجود نداشت اما برخورد بسیار بدی با من کرد. باور کنید حقیقی طوری به صورت من ضربه زد که پزشکان مدت‌ها پس از این اتفاق از من آزمایش می‌گرفتند که مبادا ضربه مغزی شده باشم! شایعه فحاشی من مطرح شد اما حتی مربی‌ای که همراه علیرضا حقیقی بود هم شهادت داد که فحش نداده‌ام. پرونده شکایت از حقیقی به کنار ولی از آقای مدیری هم به خاطر مواردی که در مورد من داخل برنامه دورهمی مطرح شد و فرصتی برای دفاع نداشتم، در دادگاه اقامه دعوا می‌کنم.

331960

ت ت
کدخبر: 211628 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها