مهدوی: اوسمار عالی نتیجه گرفته و نکونام یک تنه شاهکار کرده است

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۸۵۳۹۶
مهدوی: اوسمار عالی نتیجه گرفته و نکونام یک تنه شاهکار کرده است
پیشکسوت سرخابی‌های پایتخت گفت: سرمربیان دو تیم پایتخت تا امروز عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند.

محمدرضا مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص لیگ امسال گفت: لیگ امسال خیلی جذاب نبود چون وقفه‌های زیادی در آن شکل گرفت. مدیریت زمان خوب نبود و آنطور که باید و شاید هم از جوانان استفاده نشد.

وی افزود: امسال در لیگ پدیده‌ جوانی نبود و ترنسفری به آن شکل نداشتیم. لیگی که بخواهیم به آن ببالیم و آن را یک پیشرفت بدانیم لیگی است که در آن اتفاقات این چنین و مهم بیفتد که متاسفانه در بازی‌های امسال آن را ندیدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: مدیریت‌های فوتبال ایران نتیجه‌گراست و شاهد تغییرات متعدد سرمربی‌ها به همین دلیل بودیم. برای تراکتور هم دیدیم تغییر رخ داد. مدیران به طور کلی به فکر آینده نیستند و ماحصلش می‌شود شرایط فعلی.

مهدوی خاطرنشان کرد: مدعیان قهرمانی استقلال و پرسپولیس هستند. بعید است تراکتور و سپاهان به مدعیان اضافه شوند. نمی‌دانم چه اتفاقی برای خمز افتاد که همکاری‌اش با تبریزی‌ها را خاتمه داد اما به طور کلی سپاهان و تراکتور از کورس عقب افتاده‌اند.

وی در پایان در مورد شرایط نیمکت سرخابی‌های پایتخت گفت: اوسمار خوب نتیجه گرفته. او دست‌پرورده گل‌محمدی است و فکر می‌کنم تا امروز موفق بوده است. در سمت مخالف نکونام با دست خالی، یک تنه در حال جنگ است. او در زمانی دارد استقلال را به پیش می‌برد که این تیم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز