آپدیت جدید PS5 با تمرکز بر بهبود پایداری نرم‌افزاری منتشر شد

PS5

سونی به‌روزرسانی جدیدی را برای کنسول PS5 با شماره 24.03-09.20.00 و تمرکز بر بهبود عملکرد و پایداری نرم‌افزاری منتشر کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سونی به‌روزرسانی جدیدی را برای PS5 با شماره 24.03-09.20.00 منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد این نسخه مانند اکثر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پلی‌استیشن، باردیگر بر بهبود پایداری و عملکرد سیستم تمرکز دارد.

علاوه‌بر بهبود عملکرد و پایداری نرم‌افزاری، این به‌روزرسانی جدید با افزودن ویژگی‌های راهنمای بازی به‌وسیله جامعه (Community Game Help Features) قابلیت راهنمای بازی در رابط کاربری را گسترش داده است.

سونی درباره این به‌روزرسانی می‌گوید که پیام‌ها و رابط کاربری در برخی صفحات بهبود یافته؛ اما جزئیات بیشتری از این بهبودها ارائه نشده است.

مانند اکثر به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل، به‌روزرسانی PS5 با شماره 24.03-09.20.00 احتمالاً شامل برخی تغییرات پنهان نیز می‌شود که در‌حال‌حاضر، از آن‌ها اطلاعی نداریم. به‌نقل از wccftech، آخرین به‌روزرسانی عمده نرم‌افزاری پلی‌استیشن 5 ماه گذشته منتشر شد که شامل بهبود صدای دسته DualSense، تعامل با اشتراک صفحه و… بود.

سونی در دسامبر 2023 اعلام کرد که از زمان عرضه جهانی کنسول PS5، بیش از 50 میلیون واحد از آن را فروخته است. با این تفاسیر، پلی‌استیشن 5 در حال حرکت به‌سمت برابری با فروش پلی‌استیشن 4 در بازه زمانی مشابه است. سونی به‌زودی آخرین نتایج مالی خود را منتشر خواهد کرد و در آن، آمار فروش به‌روزرسانی‌شده برای سال مالی گذشته و ارقام سه‌ماهه را به‌اشتراک خواهد گذاشت.

1 دیدگاه برای “آپدیت جدید PS5 با تمرکز بر بهبود پایداری نرم‌افزاری منتشر شد

  1. شهاب گفته:

    سلام ، از دیروز که من آپدیت کردم رستمود مبکنم با از بازی میام بیرو کیفیت صفحه کم میشه و رنگ ها مرده میشن ، بعد خاموش مبکنم درست میشه ، کسی این مشکل رو نداره ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.