گوشی هوشمند HMD Pulse Pro به‌زودی در اروپا رونمایی می‌شود

گوشی جدید Pulse Pro شرکت HMD به‌زودی در اروپا معرفی خواهد شد. این دستگاه به پردازنده‌ Unisoc T606 و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز خواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، گوشی هوشمند Pulse Pro، یکی از گوشی‌های HMD که هفته گذشته مشخصاتش فاش شد، به‌تازگی در فهرست فروشگاه فنلاندی Gigantti دیده شده است. بر‌اساس این فهرست، Pulse Pro عضوی از سری Pulse شرکت HMD است که درکنار برادران دیگرش، یعنی Pulse و Pulse Plus، معرفی خواهد شد.

انتظار می‌رود Pulse Pro از پردازنده‌ Unisoc T606 و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره ببرد. صفحه‌نمایش این گوشی ۶/۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نو‌سازی ۹۰ هرتز است و انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌کند.

در پنل پشتی Pulse Pro، دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و در پنل جلویی آن، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی تعبیه شده است. سایر ویژگی‌های اصلی این گوشی شامل حسگر اثر‌انگشت ادغام‌شده با کلید پاور، اندروید ۱۴، گواهی IP52 و درگاه کارت حافظه‌ microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۲۵۶ گیگابایت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.