مدل ۲۰۲۵ خودرو BMW i4 با تغییرات ظاهری و فنی رونمایی شد

پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
خودرو برقی بی ام و i4 2025
مدل ۲۰۲۵ خودرو الکتریکی بی‌ام‌و i4 با ظاهری جدید و اتاق لوکس‌تر معرفی شد.
تبلیغات

بی‌ام‌و i4 مدل ۲۰۲۵ با وعده‌ی افزایش لذت رانندگی رونمایی شد. بی‌ام‌و از به‌روزرسانی‌هایی در نمای ظاهری جلو، اتاق اسپرت‌تر، فناوری‌های جدید و رنگ‌های جذاب برای سدان برقی محبوبش پرده برداشته است. فعلاً همه‌ی مشخصات فنی i4 2025 اعلام نشده است.

بی‌ام‌و در طراحی i4 2025، بخش جلویی این خودرو را با حفظ فرم معروف خود بازطراحی کرده است. حالا بخش بالایی جلوپنجره کاملاً بسته شده تا ظاهری آیرودینامیک‌تر داشته باشد.

ظاهر سپر جلوی خودرو برقی بی ام و i4 2025
نمای چرخ جلو خودرو برقی بی ام و i4 2025

چراغ‌های جلوی تطبیقی LED بازطراحی‌شده با انیمیشن جذاب، حس آینده‌نگرانه‌ای به خودرو بخشیده‌اند. خط جدید با روکش مات در اطراف جلوپنجره‌، ظرافتی خاص به خودرو داده است.

در مدل M Sport، دیفیوزر عقب با روکش مشکی براق روی ویژگی‌های اسپرت i4 تأکید می‌کند و یادآور می‌شود که بی‌ام‌و حتی در خودروهای برقی، همچنان توجه ویژه‌ای به عملکرد دارد.

صندلی خودرو برقی بی ام و i4 2025
خودرو برقی بی ام و i4 2025 از نمای پشت
نمای راننده در خودرو برقی بی ام و i4 2025
نمای جلو و عقب خودرو برقی بی ام و i4 2025

بی‌ام‌و i4 2025 در دو رنگ سبز متالیک و قرمز متالیک عرضه می‌شود. طبق اطلاعات سایت رسمی BMW، این شرکت مجموعه‌ای از چرخ‌های ۱۹ اینچی دو رنگ M Aero را به‌عنوان بخشی از پکیج M Sport ارائه می‌دهد تا گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری فراهم کند.

با ورود به اتاق بی‌ام‌و i4 2025، با تعهد این برند به دیجیتال‌سازی فضای داخلی و تأکید بر اسپرت‌بودن و لوکس‌بودن مواجه می‌شوید. این خودروساز با QuickSelect در سیستم سرگرمی iDrive، بر حذف دکمه‌های فیزیکی تمرکز کرده است. ویژگی مذکور به راننده کمک می‌کند امکاناتی مثل تهویه‌ی هوا و گرم‌کن صندلی را ازطریق کنترل‌هایی با عملکرد سریع‌تر و دسترسی راحت‌تر ازطریق صفحه‌ی لمسی مرکزی مدیریت کند.

برای داشتن ظاهر و احساس لوکس‌تر می‌توان گزینه‌ی دلخواه را از میان پنج رنگ چرم Vernasca با دوخت تزئینی انتخاب کرد. این تمرکز بر فضای داخلی به‌روز و کاربرپسند، شهرت بی‌ام‌و را در ادغام عملکرد با راحتی برجسته می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات