تعداد کاربران تردز از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرد - تکفارس 
تعداد کاربران تردز از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرد - تکفارس 
تعداد کاربران تردز از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرد - تکفارس 

تعداد کاربران تردز از مرز ۱۵۰ میلیون نفر عبور کرد

فرزاد اسرافیلی
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 11:45
تعداد کاربران تردز

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا در گزارش سه ماهه اول این شرکت اعلام کرد تعداد کاربران تردز به ۱۵۰ میلیون نفر رسیده است.

اپلیکیشن تردز شرکت متا از ماه فوریه شاهد افزایش حدود ۲۰ میلیون کاربر بوده است و اکنون تعداد کاربران ماهانه این اپلیکیشن به بیش از ۱۵۰ میلیون نفر رسیده است. مارک زاکربرگ در ارائه گزارش درآمدی سه ماهه اول متا این طالاعات را به اشتراک گذاشت و نسبت به تداوم پیشرفت تردز ابراز امیدواری کرد.

این آمار نشان دهنده رشد پیوسته این اپلیکیشن است. البته سرعت رشد آن نسبت به رشد انفجاری در روزهای اولیه کاهش یافته است. این اپلیکیشن در هفته اول بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود داشت، اما بعداً از میزان مشارکت کاسته شد. با این وجود طی شش ماه گذشته، سرعت رشد مداوم تردز روند صعودی به خود گرفت. زاکربرگ اعتقاد دارد در آینده نزدیک این سرویس می‌تواند به اپلیکیشن بعدی متا با میلیاردها کاربر تبدیل شود.

ظاهراً تردز در برخی معیارها عملکرد بهتری از ایکس یا همان توئیتر سابق دارد. به گزارش پایگاه خبری Business Insider طبق برآوردهای شرکت تحلیلی Apptopia تردز در ایالات متحده کاربران روزانه بیشتری نسبت به ایکس دارد. ایکس ادعا می‌کند روزانه ۵۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. همچنین به تازگی با پیوستن تیلور سویفت به پلتفرم و تبلیغ آخرین آلبوم خود، پیروزی قابل توجه دیگری برای تردز رقم خورده است.

در حال حاضر تردز بدلیل نداشتن تبلیغات درون برنامه‌ای، در بین اپلیکیشن‌های متا منحصر به فرد می‌باشد. در صورتی که شرکت به توسعه اپلیکیشن ادامه دهد، احتمال دارد این رویه در آینده دستخوش تغییرات شود و شرکت به فکر کسب درآمد از این اپلیکیشن باشد. زاکربرگ قبلاً اعلام کرده بود که تنها پس از رشد کافی، بر روی کسب درآمد از این اپلیکیشن تمرکز خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید