5 تلویزیون بزرگ برای علاقمندان فیلم و سریال + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

تلویزیون‌ بزرگ معمولا وضوح کیفیت بالاتری دارد و از این رو با استقبال علاقه‌مندان به فیلم و سریال مواجه می‌شود. در خرید این محصول، علاوه بر اهمیت ابعاد، بهتر است تلویزیونی انتخاب شود که سیستم هوشمند دارد؛ بدین ترتیب، کاربر می‌تواند در کنار فیلم‌های داخلی، از طریق شبکه‌های خارجی همچون نتفلیکس، یوتیوب و مرورگر وب نیز به تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا بپردازد. حداقل فاصله با تلویزیون 3 متر است و کاربران برای حفظ سلامت بینایی بهتر است با توجه به فضای محیطی، سایز نمایشگر تلویزیون مناسب را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش، 5 تلویزیون بزرگ برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال را معرفی می‌کند.

تلویزیون ال ای دی ایلیا مدل E110

قیمت این مدل تلویزیون بزرگ ایلیا در هنگام تهیه این مطلب حدود 72 میلیون تومان گزارش شده‌ است. این دستگاه با مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، می‌تواند در محیط های باز نیز نصب شود. این محصول با صفحه نمایش 110 اینچی، رزولوشن تصویر 1024×576 ارائه می‌دهد و تصاویر را با کیفیت HD به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش این تلویزیون تخت است و می‌توان آن را به دیوار نیز متصل کرد.

تلویزیون ال ای دی ایلیا مدل E110 سایز 110 اینچ-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ال ای دی ضد آب ایلیا مدل Waterproof

این مدل تلویزیون بزرگ ایلیا با قیمت حدودی 53 میلیون و 820 هزارتومان، با سایز 85 اینچ، مناسب علاقه‌مندان فیلم و سریال است. پردازنده این دستگاه تک هسته‌ای است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون از رزولوشن 3840×2160 برخوردار است و در کنار ارائه تصویر با کیفیت 4k، درگاه HDMI و پورت USB نیز دارد و می‌توان از آن برای تماشای فیلم و سریال‌های درون فلش و هارد استفاده کرد.

تلویزیون ال ای دی ضد آب ایلیا مدل Waterproof-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 85A7K

این مدل تلویزیون بزرگ هایسنس حدود 37 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول در کنار درگاه HDMI و USB، از کابل LAN نیز بهره می‌برد و از طریق آن می‌توان به راحتی به اینترنت متصل شد؛ از این رو مناسب افرادی است که اهل تماشای فیلم‌های یوتیوب و نتفلیکس هستند. این تلویزیون با برخورداری از دو بلندگو، هرکدام با توان 20 وات، خروجی صدای باکیفیت و بدون نویزی دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند هایسنس مدل 85A7K-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75SU1800

این مدل تلویزیون بزرگ دوو با صفحه نمایش 75 اینچی، حدود 59 میلیون و 900 هزارتومان قیمت‌گذاری شده است. پنل این تلویزیون از نوع +A مگا کنتراست طراحی شده و جزئیات تصاویر و نقاط تاریک و روشن آن را با وضوح بالایی ارایه می‌شود. این محصول از پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد و فیلم‌های با حجم بالا و بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا می‌کند. این دستگاه با قابلیت اتصال بی‌سیم، می‌تواند محتویات دیجیتال گوشی و لپ‌تاپ را بر روی تلویزیون به نمایش بگذارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-75SU1800-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 75X15

این مدل تلویزیون بزرگ ایکس ویژن با قیمت حدودی 65 میلیون و 880 هزار تومان از سیستم عامل اندروید 11 پیروی کرده و یکی دیگر از گزینه‌های محبوب نزد علاقه‌مندان فیلم و سریال است. این محصول با صفحه نمایش تخت 75 اینچی، تصاویر را با کیفیت Ultra HD پخش می‌کند و کاربران از وضوح کیفیت تصاویر ابراز رضایت داشته‌اند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 75X15-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز