بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اطمینان لایپزیش؛ ژاوی سیمونز یک فصل دیگر هم می‌‎ماند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۷

طرفداری | به گزارش اسکای آلمان، باشگاه لایپزیش نسبت به تمدید قرارداد قرضی ژاوی سیمونز خوشبین است. این بازیکن هلندی که به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به لایپزیش آمده، در ابتدا قرار بود تنها یک فصل را در بوندسلیگا سپری کند. با این حال، مدیران لایپزیش اطمینان بیشتری پیدا کرده‌اند که سیمونز به روند پیشرفت خود در این تیم ادامه خواهد داد.

مشخص نیست که آیا اخیرا مذاکراتی بین لایپزیش و پاری سن ژرمن انجام شده یا خیر، اما فضای مثبتی در باشگاه لایپزیش حکم‌فرماست. این امر با فرض صعود لایپزیش به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است. با توجه به اینکه احتمالاً کسب مقام پنجمی بوندسلیگا برای حضور در این رقابت‌ها کافی باشد، این اتفاق محتمل‌تر به نظر می‌رسد. مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، به اسکای گفت که ماندن سیمونز واقع‌بینانه‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌شد:

او سال آینده هم برای من بازیکن بسیار مهمی خواهد بود. ما کنترل کاملی روی این موضوع نداریم. نکته مهم این است که به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. سپس می‌خواهیم مذاکرات را به گونه‌ای پیش ببریم که بتوانیم او را برای یک یا دو سال دیگر در تیم نگه داریم. به نظر می‌رسد ژاوی در اینجا احساس راحتی می‌کند، به خوبی پیشرفت می‌کند و در کل محیط خوبی برای اوست. بر این اساس، من همچنان بسیار خوشبین هستم که او را سال آینده هم در تیم خواهیم داشت. 

ژاوی سیمونز تا  به حال در 29 بازی بوندسلیگا برای لایپزیش 7 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *