ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

فناپ‌تلکام، پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها را در اهواز اجرا می‌کند

تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری در ۲۴ شهر استان خوزستان، روز چهارشنبه مدیران عامل اپراتورهای مجری پروژه فیبرنوری در این استان، امضا شد.

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۱

فناپ‌تلکام در جریان نهضت فیبر نوری، پروژه ملی فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) را در شهر اهواز اجرا می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فناپ‌تلکام، تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری در ۲۴ شهر استان خوزستان، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور قائم‌مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات، مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاون عمرانی استانداری خوزستان و مدیران عامل اپراتورهای مجری پروژه فیبرنوری در این استان، امضا شد.

فناپ‌تلکام به عنوان مجری پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها (FTTx) در شهر اهواز، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه، میزبان بازدید معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم‌‌ مقررارت و ارتباطات رادیویی و جمعی از مسئولان این حوزه بود.

در این مراسم امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم‌‌ مقررارت و ارتباطات رادیویی، مهدی روحانی‌نژاد معاون راهبردی سازمان تنظیم مقرارت و همچنین صابر فیضی مدیرعامل شرکت فناپ‌تلکام و تیم همراه، از پروژه فیبرنوری اهواز بازدید کردند.

گفتنی است این طرح در راستای هدف‌گذاری دولت سیزدهم مبنی بر پوشش ۲۰میلیون فیبرنوری و توسعه اینترنت پرسرعت کشور اجرا می‌شود.

طبق تجربیات بین‌المللی، اجرای کامل پروژه فیبرنوری و دستیابی به اهداف تعیین‌شده برای اتصال مشترکان می‌تواند شاخص تولید ناخالص داخلی یا GDP را ارتقا دهد.

تعهد پوششی شرکت فناپ‌تلکام در شهر اهواز تا پایان سال۱۴۰۳، دسترسی ۱۵۰ هزار خانوار است که تاکنون امکان دسترسی نزدیک به ۱۱۳ هزار خانوار به شبکه فیبرنوری محقق شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی