5 رمزارز مستعد رشدکه به زودی در بایننس لیست می شوند

تور لحظه آخری-کاماپرس

بایننس بزرگترین و مطرح‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان است و لیست شدن در این صرافی به معنی گذراندن بسیاری از مراحل و تایید شدن یک ارز دیجیتال محسوب می‌شود. به همین دلیل ارزهایی که در برنامه لیست شدن این صرافی قرار می‌گیرند، رشد بسیار خوبی را تجربه می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 ارز جدید و مستعد رشدی که به زودی در بایننس لیست خواهند شد، پرداخته است.

1 – رمزارز BounceBit

این رمزارز یکی از توکن‌هایی است که بایننس به صورت مستقیم در آن سرمایه‌گذاری کرده و در آزمایشگاه‌های خود از مراحل توسعه این رمزارز حمایت مالی می‌کند. همین یک دلیل می‌تواند پشتوانه خوبی برای این رمزارز باشد.

رمزارز BounceBit اولین زنجیره بومی بیت کوین را ایجاد می‌کند. به این وسیله دارندگان بیت کوین می‌توانند تحت این شبکه امن و محلی از بیت‌کوین‌های خود کسب درآمد کنند. این رمزارز بازدهی DeFi و CeFi را باهم ترکیب کرده است.

2 – رمزارز Grass

رمزارز Grass در بستر سولانا ایجاد شده و یک راه حل مالی لایه 2 را بر اساس هوش مصنوعی به سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌دهد. مبتنی بودن بر هوش مصنوعی و لیست شدن در بایننس می‌تواند رمز موفقیت رمزارز Grass در ماه‌های آتی باشد.

راز آسمان پایتخت

عمده فعالیت این رمزارز نیز در مسیر کمک به رشد هوش مصنوعی خواهد بود و در ازای فعالیت‌های کاربران در زمینه‌هایی چون جمع آوری اطلاعات و آموزش ماشین، پاداش‌هایی به صورت توکن به آن‌ها داده خواهد شد. رمزارز Grass نیز مشابه دیگری ندارد و اولین توکن از نوع خود است. احتمالا پس از لیست شدن و موفقیت این رمزارز، موارد مشابهی نیز وارد دنیای ارزهای دیجیتال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

3 – رمزارز 1into

رمز ارز 1into ترکیبی از DeFi و هوش مصنوعی را ارائه کرده است. این رمزارز از اکوسیستم سولانا بهره می‌برد و بر بستر بلاکچین‌های سولانا ساخته شده است. به همین دلیل از آن به عنوان یکی از رمزارزهای لایه 2 نام برده می‌شود که قرار است به بهبود بازارهای مالی بر اساس هوش مصنوعی کمک کند.

این ارز دیجیتال راه‌ حل‌های هوشمندانه‌ای را برای توسعه دهندگان این حوزه نیز ارائه می‌کند و به همین دلیل پشتیبانی جامعه بزرگ توسعه دهندگان سولانا و DeFi را پشت سر خود دارد. حمایت بایننس نیز می‌تواند مکمل دیگر حمایت‌ها باشد.

4 – رمزارز Entangle

این رمزارز یکی از توکن‌های جدید در دنیای DeFi است. هدف اصلی از به وجود آمدن رمزارز Entangle ارتباط ساده‌تر DeFi و وب 3 است تا به توسعه‌دهندگان وب 3 امکان استفاده کامل از خدمات مالی و بازار کریپتو را بدهد. به عنوان یک نمونه از کاربردهای آن می‌توان به اتصال کیف پول‌های دیجیتال به وب 3 اشاره کرد. رمزارز Entangle از قدرت OmniChain بهره می‌برد و توانسته است اعتماد بایننس را به خود جلب کند.

5 – رمزارز Tabi

Tabi در واقع یک بازی جدید در دنیای کریپتو بوده و جزو بازی‌های ماژولار محسوب می‌شود. این رمزارز را می‌توان محصول مشترک بایننس و انیموکا دانست که در حوزه بازی‌های مبتنی بر بلاکچین فعالیت می‌کند.

دنیای بازی‌های بلاکچین روز به روز در حال توسعه است و به دلیل اینکه این بازی‌ها به یک منبع درآمد برای بازی‌دوستان تبدیل شده، هر روزه افراد زیادی برای فعالیت در این حوزه علاقمند می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : او ام پی فینکسبیت ایمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز