کدام ماشین ها برای اجاره خودرو ارزان در دبی مناسب است؟

اجاره خودرو ارزان در دبی
تور لحظه آخری-کاماپرس

اجاره خودرو ارزان در دبی یکی از اهداف هر گردشگر این شهر است و رانندگی با خودروهای جدید خودروسازان مطرح جهانی می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های مسافرت دبی باشد. در این میان بسیاری از خودروهای لوکس داخل کشور را می‌توان با هزینه اندکی در دبی اجاره و برای چند روز استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان‌ترین ماشین‌ها برای اجاره خودرو ارزان در دبی پرداخته است.

 1 –  شورلت اسپارک

شورلت اسپارک یک خودروی جمع و جور شهری است که می‌توان آن را ارزان‌ترین خودرو برای اجاره در دبی عنوان کرد. اسپارک یک خودروی دو دره هاچ‌بک است که دارای یک موتور بنزینی بسیار کم مصرف و اقتصادی بوده و بهترین گزینه برای اجاره خودرو ارزان در دبی محسوب می‌شود.

رانندگی با این خودرو آسان بوده و به راحتی‌ می‌توان برای آن جای پارک پیدا کرد. این موضوع در خیابان‌های شلوغ دبی یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. آخرین مدل این خودرو مربوط به سال 2020 است و می‌توان انتظار داشت که بیشتر آپشن‌های رفاهی را در این خودرو شاهد باشیم. قیمت اجاره روزانه شورلت اسپارک حدود 90 درهم است.

اجاره خودرو ارزان در دبی -کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2 – سوزوکی سلریو

این خودروی برند سوزوکی نیز یکی از خودروهای شهری است که رانندگی با آن در دبی لذت‌بخش خواهد بود. سلریو یک خودروی جمع و جور هاچ‌بک است و رانندگی با آن بسیار ساده و آسان است. مصرف سوخت این خودرو بسیار پایین و حتی 20 درصد کمتر از پراید است. به همین دلیل هزینه کمتری را به شما تحمیل خواهد کرد.

دنده اتومات بودن و داشتن بیشتر آپشن‌های رفاهی، ایمنی و عملکردی، سوزوکی سلریو را به یک گزینه ایده‌آل برای اجاره خودرو ارزان در دبی تبدیل کرده است. هم اکنون مدل 2023 این خودرو را می‌توان به مبلغی حدود 100 درهم به صورت روزانه اجاره کرد و از چند روز رانندگی با آن در خیابان‌ها و جاده‌های مدرن دبی لذت برد.

اجاره خودرو ارزان در دبی- کاماپرس

3 – کیا پیکانتو

این خودرو نیز یک خودروی جمع و جور دیگر از بین خودروهای اقتصادی قابل اجاره در دبی است که رانندگی با آن برای هر سطحی از مهارت رانندگی آسان خواهد بود. این خودروی بنزینی دنده اتومات یکی از راحت‌ترین خودروها در رده خود از نظر راننده و سرنشین است و برای اجاره خودرو ارزان در دبی گزینه خوبی محسوب می‌شود.

کیا پیکانتو دارای صفحه مانتیور لمسی 7 اینچی، سنسور دنده عقب، دوربین عقب و سنسور پارک بوده و برای یک خانواده 4 تا 5 نفره ایده‌آل است. راحتی در سفر اصلی‌ترین امکانی است که این خودرو در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. قیمت اجاره روزانه کیا پیکانتو حدود 110 درهم است.

خرید خودرو ارزان در دبی- کاماپرس

4 – میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ یکی از زیباترین و ارزان‌ترین خودروهایی است که می‌توانید در دبی اجاره کنید. این خودروی سدان، یکی از کم مصرف‌ترین و کم خرج‌ترین خودروهای موجود در دبی است و اگرچه جمع و جور نیست اما بسیار راحت و قابل استفاده در شهر و جاده است.

تهویه مطبوع خودکار، سنسورهای کامل دنده عقب و پارک، دوربین‌ دید عقب، دکوراسیون داخلی شیک و جادار بودن از مزایا و آپشن‌های این خودرو است. میتسوبیشی میراژ یکی از گزینه‌های اصلی اجاره خودرو ارزان در دبی بوده و به قیمتی حدود 110 درهم به صورت روزانه قابل اجاره است.

اجاره خودرو ارزان در دبی- کاماپرس

5 – نیسان سنترا

نیسان سنترا برخلاف خودروهای معرفی شده قبلی یک خودروی جمع و جور نیست و برای کسانی مناسب است که علاقمند به خودروهایی با ظاهر بزرگ و قدرتمند هستند. این خودروی سدان یک خودروی ایمن و راحت است و جادار بودن آن می‌تواند برای همسفران شما یک آپشن محسوب شود. به خصوص اینکه در داخل کابین فضای بزرگی برای پاها در نظر گرفته شده تا مسافرت طولانی مدت و چند ساعته را نیز بدون خستگی انجام دهید.

برخلاف جثه بزرگ، این خودروی ژاپنی همانند سایر خودروهای ساخت این کشور مصرف سوخت پایینی دارد و تقریبا می‌توان آپشن‌های آن را در رده خودروهای اقتصادی، کامل دانست. نیسان سنترا را می‌توان با هزینه‌ای حدود 120 درهم در روز اجاره کرد.

اجاره خودرو ارزان در دبی-کاماپرس

اجاره خودرو ارزان در دبی از «کارا پلاس»

شرکت «کارا پلاس» یکی از شرکت‌های اجاره خودرو در کشور امارات متحده عربی و شهر دبی است. این شرکت در سال 2020 با هدف تسهیل اجاره خودرو برای ایرانیان در خارج از کشور تاسیس شده و در طول مدت فعالیت، سطح کیفی و کمی خدمات خود را در دبی افزایش داده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اجاره خودرو در دبی می‌توانند به سایت کارا پلاس به آدرس karaplusrental.com مراجعه و یا با شماره تلفن 097143350830 در دبی و 02188510135 در تهران تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاراپلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز