۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

روانشناختی رفتاری

ویژگی مرد عاشق/چگونه بفهمیم عشق مرد واقعی است؟

این باور وجود دارد که در ذهن خیلی ها ریشه دوانده است که عشق به حرکات بزرگ، غافلگیری های عجیب و غریب یا اظهارات دلخراش مربوط می شود.

ویژگی مرد عاشق/چگونه بفهمیم عشق مرد واقعی است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این باور وجود دارد که در ذهن خیلی ها ریشه دوانده است که عشق به حرکات بزرگ، غافلگیری های عجیب و غریب یا اظهارات دلخراش مربوط می شود.اما به من اعتماد کنید، همیشه در مورد چیزهای بزرگ نیست.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

چگونه بفهمید مردی واقعا عاشق شماست

این باور وجود دارد که در ذهن خیلی ها ریشه دوانده است که عشق به حرکات بزرگ، غافلگیری های عجیب و غریب یا اظهارات دلخراش مربوط می شود.اما به من اعتماد کنید، همیشه در مورد چیزهای بزرگ نیست.من آنجا بوده‌ام، با آن کلیشه‌های هالیوود آشنا شده‌ام، اما متوجه شدم که این حرکات کوچک و روزمره هستند که واقعاً مهم هستند.شاید از خود بپرسید که چگونه بفهمید مردی واقعا عاشق شماست یا خیر.ممکن است درست به صورت شما خیره شده باشد و ممکن است هنوز آن را از دست بدهید.بنابراین، چند کار کوچکی که یک مرد قبل از رفتن به رختخواب انجام می دهد را با شما در میان می گذارم، اگر واقعاً عاشق شما باشد.بیایید با چیزی شروع کنیم که ممکن است معمولی به نظر برسد، اما وقتی به آن فکر می‌کنید واقعاً فوق‌العاده است.

ویژگی مرد عاشق/چگونه بفهمیم عشق مرد واقعی است؟

او به روال قبل از خواب احترام می گذارد

روال های قبل از خواب معمولا شخصی، صمیمی و خصوصی هستند.همه ما قبل از اینکه گونی را بزنیم، تشریفات کوچک خود را داریم.اگر مردی واقعاً عاشق شما باشد، می‌خواهد شما را در برنامه خوابش بگنجاند.این بدان معنا نیست که او باید قبل از رفتن به رختخواب، تک تک جزئیات کارهایی را که انجام می‌دهد به اشتراک بگذارد، بلکه بیشتر شبیه این است که او می‌خواهد شما را در پایان روزش بگنجاند.این می تواند به سادگی صحبت کردن در مورد چگونگی گذشت روز، به اشتراک گذاشتن یک یا دو خنده، یا فقط لذت بردن از یک لحظه آرام با هم باشد.این نشان می دهد که او برای احساس ارتباط و به اشتراک گذاشتن لحظات کوچک اما ارزشمند قبل از پایان روز ارزش قائل است.که ما را به نکته بعدی می رساند:

او برای گفتگوی معنادار ارزش قائل است

با نگاهی به تجربیات خودم، می توانم به شما بگویم که هیچ چیز بهتر از یک چت خوب در شب نیست.وقتی مردی واقعاً عاشق باشد، هرگز بدون گفتگوی معنادار با شما به رختخواب نمی‌رود.لزومی ندارد که چیزی عمیق یا تکان دهنده باشد – گاهی اوقات، فقط شنیدن صدای شما و دانستن در مورد روز شماست.من رابطه‌ای داشتم که در آن چت‌های شبانه درباره چیزهای پیش پا افتاده مانند آنچه برای ناهار خوردیم یا آخرین قسمت برنامه مورد علاقه‌مان بود.اما آنچه مهم بود موضوع نبود، ارتباط بود، علاقه واقعی به زندگی یکدیگر.او می خواهد افکار، رویاهای شما، حتی ترس های شما را بداند.زیرا برای او، هر کلمه ای که می گویید مانند تکه ای از پازل است که فرد باورنکردنی را می سازد که عاشق اوست.

او هر مشکلی را حل می کند

وقتی مردی واقعاً شما را دوست دارد، اگر درگیری ناتمام بین شما وجود داشته باشد، برایش سخت است که بخوابد.حتی اگر او هنوز عصبانی یا ناراحت باشد، یک ژست نشان می‌دهد، حتی اگر این فقط یک بوسه قبل از رفتن به رختخواب باشد، تا به شما بفهماند که با وجود مشاجره، هنوز عمیقاً شما را دوست دارد.از سوی دیگر، مردانی که چندان متعهد نیستند، با خوشحالی به رختخواب می‌روند، به درگیری ادامه می‌دهند و در نهایت اجازه می‌دهند غرورشان مانع شود.همسایه‌ای مسن داشتم که به من گفت شوهرش اجازه نمی‌دهد با عصبانیت به رختخواب برود.آنها گفتند که دلیل این بود که برای مدت طولانی (۶۵ سال) خوشحال و عاشق ماندند – زیرا آنها همیشه مسائل خود را قبل از خواب حل می کردند (یا حداقل یک حرکت صلح یا عشق انجام می دادند).

او مطمئن می شود که شما راحت هستید

یکی از دوستانم هرگز بدون اطمینان از راحتی من به رختخواب نمی رفت.فرقی نمی‌کرد از لحاظ فیزیکی با هم باشیم یا نه، او همیشه از من می‌پرسید که آیا حالم خوب است، آیا راحت هستم یا قبل از اینکه شب بخیر بگوییم به چیزی نیاز دارم.چه یک لیوان آب، یک پتوی اضافی یا حتی فقط یک بوسه شب بخیر، او مطمئن شد که آن را دارم.هیچ ژست یا اظهارات دراماتیکی از عشق وجود نداشت، اما این اقدامات کوچک مراقبتی که واقعاً نشان می‌داد چقدر من را دوست دارد.او این کار را از روی تعهد یا به این دلیل که از او انتظار می رفت انجام نداد.او این کار را کرد زیرا راحتی من برایش مهم بود. او این کار را انجام داد زیرا من را دوست داشت.بنابراین، اگر مردی واقعاً عاشق شما باشد، فقط نگران راحتی خودش نخواهد بود. او راحتی شما را نیز در اولویت قرار می دهد. اینگونه می دانید که عشق او به شما واقعی است.

بازتاب های نهایی

واضح است که عشق فقط ژست های بزرگ یا لحظات نفس گیر نیست. این در مورد اقدامات کوچک و مداوم است که نشان می دهد یک شخص چقدر عمیقاً به شما اهمیت می دهد.اگر متوجه شدید که این نشانه ها را در شریک زندگی خود می شناسید، لحظه ای از عمق عشق او به شما قدردانی کنید. این چیزی نیست که بتوان آن را بدیهی دانست.با این حال، اگر این نشانه ها از دست رفته باشند، مهم است که به یاد داشته باشید که هرکسی عشق را متفاوت ابراز می کند. آنچه مهم است این است که در رابطه خود احساس دوست داشتن، احترام و گرامی داشته باشید.

شریک زندگی شما ممکن است روش های خاص خود را برای ابراز عشق خود قبل از خواب داشته باشد. کلید باز نگه داشتن ارتباطات است. در مورد چیزی که باعث می شود احساس کنید دوست دارید صحبت کنید و از او بپرسید که چگونه ترجیح می دهد احساسات خود را بیان کند.عشق سفری است برای درک و رشد با هم. این در مورد یادگیری زبان های عشق یکدیگر و اطمینان از اینکه هر دو شما احساس ارزشمندی و مراقبت می کنید است.در پایان، به یاد داشته باشید که عشق فقط به این نیست که شریک زندگی شما برای شما انجام می دهد. این همچنین به نحوه پاسخ دادن و پاسخ دادن به حرکات عشقی او مربوط می شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط