پرفروش ترین ساعت هوشمند با صفحه مربع + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

پرفروش‌ترین ساعت هوشمند با صفحه مربع اغلب از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و ممکن است با قابلیت مکالمه یا بدون آن ارائه شود. این محصولات که تنوع زیادی در برندهای مختلف دارند متناسب با سلیقه افراد ممکن است ارزان قیمت و یا گران قیمت باشند. به همین جهت پرفروش‌ترین ساعت‌های مربع می‌توانند بین قیمتی زیر یک میلیون تومان تا نزدیک به 20 میلیون تومان قرار بگیرند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند با صفحه مربع را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

ساعت هوشمند با صفحه مربع میبرو T1 New 2022

این ساعت هوشمند با ظرفیت باتری 250 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 930 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و قابلیت مکالمه نیز دارد. همچنین این ساعت هوشمند در برابر آب تا عمق 20 متری مقاومت می‌کند و از 20 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی کرده و امکان پایش ضربان قلب و شخصی سازی واچ فیس را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند با صفحه مربع میبرو T1 New 2022-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ساعت هوشمند با صفحه مربع C2 global میبرو

این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید 5 به بالا و آی او اس 10 به بالا سازگار بوده و با قیمت 930 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و بدون قابلیت مکالمه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این ساعت هوشمند با صفحه مربع، تا عمق 20 متری آب مقاوم بوده و از 20 حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند با صفحه مربع Hk9 Pro Plus

این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید 7 و بالاتر یا آی او اس 10 و بالاتر سازگار بوده و با قیمت 1 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با ظرفیت باتری 420 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و قابلیت مکالمه نیز دارد. همچنین این ساعت هوشمند با صفحه مربع، از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و از حالت‌های ورزشی مختلف نیز استفاده می‌کند.

ساعت هوشمند با صفحه مربع Aluminium Case

این ساعت هوشمند با صفحه مربع با ظرفیت باتری 282 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و با قیمت 18 میلیون و 580 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با آی او اس 17 و بالاتر یا آیفون 8 و بالاتر سازگار است، قابلیت مکالمه را در اختیار افراد قرار داده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند با صفحه مربع شیائومی Band 7 Pro

این ساعت هوشمند شیائومی با ظرفیت باتری 235 میلی آمپر ساعتی ارائه شده و با قیمت 3 میلیون و 290 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی کرده و بدون قابلیت مکالمه طراحی شده است. همچنین این ساعت هوشمند با صفحه مربع امکان استفاده از 117 حالت ورزشی مختلف را هم فراهم کرده و در آن امکان پیدا کردن گوشی از طریق ساعت وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالااپلدیجی کالاشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز