خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

آتش سوزی گسترده در یک انبار در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۸۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک انبار کالا خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 18:54 عصر امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در یک انبار بزرگ در یک مجتمعی که شامل چندین انبار بزرگ بود در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفتم تیر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی و لودر به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: چند انبار در کنار یک دیگر در این مجتمع قرار داشت که در یک انبار به وسعت 500 متر و فضای مقابل آن حدود 1000 متر مقدار زیادی لوازم یدکی دوچرخه و کارتن وجود داشت که کاملا شعله ور بود. آتش نشانان با سرعت عملیات را آغاز کرده و از سرایت آتش به سایر انبارها جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر شعله زنی در محوطه باز جلوی انبار انجام شده و در مجاورت آن چندین کالا وجود داشت و آتش نشانان از سرایت آتش به آنها جلوگیری کردند. در بخش مسقف این انبار صداهای انفجاری شنیده می شود که به دلیل افشانه هایی است که در این انبار نگهداری شده است. این آتش باعث تخریب سقف شده ها و آتش نشانان با احتیاط کامل در حال ورود به این بخش هستند.

وی تاکید کرد: تاکنون مورد مصدومیت در این حادثه گزارش نشده است.

ملکی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز