رئیسی: اراضی الحاق شده به محدوده شهری در دولت سیزدهم با گذشته قابل قیاس نیست

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۲۲:۲۶:۳۷
کد خبر: ۲۰۸۵۹۳۳
رئیسی: اراضی الحاق شده به محدوده شهری در دولت سیزدهم با گذشته قابل قیاس نیست
رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت از وعده خود عقب نیست، گفت: میزان اراضی که در دولت سیزدهم به محدوده شهری در سراسر کشور متصل کردیم با گذشته قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در جمع مردم جنوب غرب تهران در امامزاده حسن، گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.

وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بیکاری در کشور کاهشی است.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مسئله مسکن هم مهم است بیان کرد: اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس‌جمهور تاکید کرد: طبق قانون و نیاز کشور اگر یک میلیون مسکن در سال ایجاد شود و با مشارکت مردم، نیازها در این زمینه برطرف می شود. 

رییس‌جمهور تصریح کرد: میزان زمین‌های که در دولت سیزدهم به محدوده شهری در سراسر کشور متصل کردیم با گذشته قابل قیاس نیست. 

رییس‌جمهور گفت: دومیلیون‌ و ۴۰۰ هزار مسکن در حال ساخت است و شبانه روز وزارتخانه ها و دستگاه ها در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود دارد بر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز