زاخارووا:

زلنسکی جان شهروندان اوکراینی را با پول معامله می‌کند

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در اظهاراتی با انتقاد شدید از بسته کمک نظامی ۶۰ میلیارد دلاری اخیر آمریکا به اوکراین، گفت: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین جان شهروندان این کشور را با پول مالیات‌دهندگان کشورهای غربی معامله می‌کند.

زلنسکی جان شهروندان اوکراینی را با پول معامله می‌کند
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ سخنگوی وزارت خارجه روسیه کمک مالی اخیر آمریکا به اوکراین را پاداش واشنگتن به کی‌یف به خاطر تصویب لایحه کاهش سن مورد نیاز برای اعزام شهروندان اوکراینی به جنگ دانست و اظهار کرد: این قانون جان ده‌ها هزار اوکراینی را به خطر می‌اندازد.

زاخارووا با اشاره به سخنان اخیر زلنسکی که گفته بود با تصویب و ارسال کمک اخیر نظامی آمریکا به اوکراین، ارتش ایالات متحده دیگر مجبور نیست برای محافظت از کشورهای ناتو بجنگد و اوکراینی‌ها این کار را خواهند کرد، خاطرنشان کرد: زلنسکی جان شهروندان اوکراینی را با پول مالیات دهندگان ایالات متحده و کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مبادله می‌کند اما مالیات‌دهندگان در این کشورها نمی‌دانند برای چه چیزی مالیات می‌پردازند زیرا رسانه‌های آنها حقیقت را به آنها نمی‌گویند.

 

ت ت
کدخبر: 211746 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها