گفت‌وگو|

فلاحت‌زاده: تراکتور احیاء شود کار برای استقلال سخت می‌شود/ هنوز انتقال مالکیت استقلال را باور نکرده‌ام

1:45 - 07 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۰۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
فلاحت‌زاده: تراکتور احیاء شود کار برای استقلال سخت می‌شود/ هنوز انتقال مالکیت استقلال را باور نکرده‌ام
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال شرایط خوبی را در لیگ برتر تجربه می‌کند و رسیدن به قهرمانی در این فصل از لیگ برتر دست خودشان است.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی را در لیگ برتر تجربه می‌کند و رسیدن به قهرمانی در این فصل از لیگ برتر دست خودشان است. کادرفنی تراکتور باهوش است و احتمالاً استقلال کار سختی در تبریز خواهد داشت. تراکتور مدتی است که دچار مشکلات داخلی شده؛ از خروج خمز تا اختلافات هواداران با بازیکنان که همه این موضوعات باعث می‌شود تراکتور در این بازی روحیه و انگیزه مناسب را نداشته باشد.

وی درباره تغییرات در کادرفنی تراکتور گفت: به حمید مطهری تبریک می‌گویم، اما باید بداند در تراکتور کار سختی خواهد داشت. مطهری به هرحال در کادر تیم ملی حضور داشته و چند سالی هم دستیار گل‌محمدی در پرسپولیس بوده و به خوبی از لیگ ایران شناخت دارد. بازی با تراکتور می‌تواند هم مثبت باشد و هم منفی؛ اگر آن‌ها طی این مدت به شرایط آرمانی خود برسند، استقلال کار سختی خواهد داشت، اما در غیر این صورت تراکتور مقابل آبی‌پوشان حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

*استقلال مقابل تراکتور اجازه اشتباه ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: نصیرزاده مدیرعامل تراکتور چندی پیش در مصاحبه‌ای علت اختلاف در باشگاه را هواداران خواند و این کار وی باعث می‌شود که هواداران آن‌ها را حمایت نکنند و در ادامه فصل بدون حمایت یار دوازدهم مسابقه دهند. استقلال از لحاظ نفرات یکسری محدودیت‌هایی دارد و در برخی پست‌ها مخصوصاً پست دفاع با کمبود بازیکن مواجه است. امیدوار بازیکنان استقلال در دیدار مقابل تراکتور ۶ دانگ حواسشان جمع باشد چرا که اگر یک امتیاز هم از دست بدهیم پرسولیسی‌ها از فرصت استفاده می‌کنند و صدر را به دست می‌آورند چون اجازه هیچگونه اشتباهی ندارند.

فلاحت‌زاده در ادامه در خصوص محرومیت سیدحسین حسینی، متذکر شد: چرا باید تا این حد تبعیض بین تیم‌ها وجود داشته باشد. اگر ۳۰۰ میلیون جریمه کردید، محرومیت دیگر برای چیست؟ ما متأسفانه در لیگ اسیر شیطنت‌های رسانه‌ای رقیب هستیم و مقامات هم برای اینکه یک تیم خاص قهرمان شود و استقلال ناکام بماند تمام تلاششان را می‌کنند. حسینی آماده‌ترین بازیکن ما بود و به طرز عجیبی اتفاقاتی افتاد که وی محروم شود. خالدآبادی دروازه‌بان جوان و با استعدادی است و قطعاً این بازی می‌تواند سکوی پرتاب وی شود. امیدوارم او که درون دروازه استقلال بدرخشد، زیرا موفقیت او موفقیت تیم است.

*امیدوارم ۲ تیم بزرگ پایتخت هم مانند تیم‌های اروپایی خصوصی شوند

وی در ادامه در خصوص انتقال مالکیت آبی‌پوشان به هلدینگ خلیج فارس، عنوان کرد: هنوز هم باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی افتاده. تا زمانی که به طور قطعی تغییرات را در باشگاه نبینیم و اتفاقات مثبتی نیفتد نمی‌شود به طور قطعی نظر داد. هلدینگ خلیج فارس به هر حال مالک متمولی است و اگر این اتفاق بیفتد قطعاً استقلال به شرایط خوبی می‌رسد، اما من هنوز باورم نمی‌شود. مالک استقلال باید این را بداند که این باشگاه بزرگ طرفداران میلیونی دارد و هر اتفاقی می‌تواند باعث تأثیر در احساسات میلیون‌ها عاشق استقلال باشد. امیدوارم که هرچه که هست رنگ واقعیت بگیرد و بعد از سالیان زیاد ما شاهد این باشیم که ۲ تیم بزرگ پایتخت همانند تیم‌های اروپایی خصوصی شده‌اند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص ۵ درصد سهام پیشکسوتان ۲ باشگاه سرخابی، بیان داشت: سالیان گذشته در زمان اولیایی قرار بود یکسری زمین را به پیشکسوتان در رابطه با همین سهام بدهند که ما چیزی ندیدیم. از اینکه در این فرایند به فکر پیشکسوتان بودند مهایت تشکر را دارم و خیلی خوشحالم که این اتفاق در زمان کیومرث هاشمی رخ داده و از وی بابت تلاشش تشکر می‌کنم. ما در باشگاه استقلال پیشکسوتانی داریم که واقعاً به این سهم نیاز مبرم دارند و این نتیجه زحمات چندین ساله شان در باشگاه بزرگ استقلال است.

*امیدوارم فوتبال ایران نجات پیدا کند

فلاحت‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: برای کل ورزش ایران آرزوی موفقیت دارم، اما از مسئولان فوتبال  یک گله دارم و آن هم این است که ما در سال ۹۸ یک افتخاری کسب کردیم و در آن زمان بازیکنان بزرگی در تیم ملی ایران بودند، اکنون مسابقاتی را برپا کرده‌اند و تیمی‌ به اسم تیم ۹۸ تشکیل داده‌ند! حال سوال من اینجاست که بازیکنانی که در این تیم که به رسم یادبود تشکیل شده ۹۰ درصدشان در سال ۹۸ نبودند! چگونه این تصمیم را گرفتید؟ این کار توهین به بازیکنانی است که سال ۹۸ افتخار کسب کردند، اما اکنون برای تبلیغات و جیب خودشان یک تیم تشکیل دادند و مسابقاتی را برگزار می‌کنند که هیچکدام از بازیکنان افتخارآفرین آن سال در این تیم نیست. امیدوارم فوتبال ایران از دست چنین افرادی نجات پیدا کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *