نهرودی: فونتانا جزو بهترین مربیان بوکس دنیا است

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۰۸۵۴۸۶
نهرودی: فونتانا جزو بهترین مربیان بوکس دنیا است
سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: فونتانا یکی از بهترین مربیان بوکس کوبا و دنیا است و باید از وجودش استفاده کنیم.

حسن نهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره اینکه آیا فونتانا توانسته به بوکس ایران کمک کند یا خیر، اظهار داشت: او یکی از بهترین مربیان بوکس کوبا و دنیا است و باید از وجودش استفاده کنیم. یک مربی در چند ماه قرار نیست جادوگیری کند اما هر تمرینی که می‌دهد مثل یک کلاس درس برای بوکسور‌ها است و تا زمانی که در ایران حضور دارد باید بتوانیم از او کمک بگیریم.

وی افزود: بوکس رشته خاصی است و اینکه یک بوکسور از پایه بتواند ریز تکینیک‌ها را یاد بگیرد کاملا زمان‌بر است. می‌توانیم پس از حضور مربی کوبایی سوم، در تیم‌های پایه هم از آنها استفاده کنیم تا دیگر دغدغه آموزش از پایه را نداشته باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ادامه داد: اینکه بوکس کوبا در تار و پود بوکسور‌های ما برود خیلی سخت است اما می‌توانیم کم کم به آن سو حرکت کنیم و باید بوکسور‌ها را از پایه بسازیم تا رفته رفته باز هم جزو قدرت‌های برتر آسیا باشیم. الان تمام تیم‌های بوکس در رده‌های سنی مختلف برنامه دارند و تمرین می‌کنند که این کار بسیار مفید است.

نهرودی در پایان خاطرنشان کرد: باید تمام تمرکز تیم ملی روی کسب سهمیه المپیک باشد و اگر بتوانیم در رقابت‌های تایلند موفق باشیم، باید از مدیریت فدراسیون، کادرفنی و بوکسور‌ها تشکر کنیم، چون کار بسیار سختی را انجام داده اند. به هر حا باید با عینک خوشبینی به قضیه نگاه کنیم و انشاالله که همه چیز همانطور پیش می‌رود که جامعه بوکس می‌خواهند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز