خبرگزاری کار ایران

بازیگر فیلم سینمایی «ایلیا، جستجوی قهرمان»:

کار در فیلم کودک با نشاط و شادی همراه است/ در سریال «موسی کلیم الله (ع)» ایفای نقش می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۰۳۲

بهار نوحیان از تجربه حضور در فیلم «ایلیا، جستجوی قهرمان» گفت و تأکید کرد: کار در فیلم کودک با نشاط و شادی همراه است.

بهار نوحیان بازیگر فیلم سینمایی «ایلیا، جستجوی قهرمان» که این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره حضور در این فیلم سینمایی گفت: ضبط فیلم سینمایی «ایلیا، جستجوی قهرمان» چند سال پیش انجام شد و آنچه که از این تجربه به یاد دارم خاطرات شیرین با همکاران بسیار خوب است.

نوحیان خاطرنشان کرد: ضبط این فیلم سینمایی در کاشمر انجام شد و گروه ساخت «ایلیا، جستجوی قهرمان» یکی از حرفه‌ای‌ترین گروه‌هایی بود که تجربه همکاری با آن‌ را داشتم.

وی در ادامه افزود: از آنجا که فضای کار کودک با نشاط و شادی همراه است تصمیم گرفتم در این فیلم ایفای نقش کنم و از طرفی چون کار‌های ملودرام صحنه‌های حسی سنگینی دارد، این کار برای من این ویژگی را داشت که بخواهم فضایی شادتر و فانتزی را تجربه کنم.

نوحیان از چالش‌های ساخت فیلم انیمیشن- رئال گفت: ساخت فیلمی با ساختار «ایلیا، جستجوی قهرمان» که در دو فضای انیمیشن و لایو اکشن روایت می‌شود علاوه بر اینکه یک تجربه متفاوت است، سختی‌های خاص خود را دارد و تولید آن بسیار زمانبر است که به شخصه شاهد زحمات بسیار زیاد گروه تولید و کارگردان بودم.

وی با اشاره به سریال «بیست کووید» به عنوان اثر اخیری که در آن ایفای نقش کرده، گفت: به حضور در آثار شاد و پر انرژی علاقه دارم و چنین آثاری علاوه بر فضای شاد و پر انرژی که برای مخاطب دارند حس شادی را به من نیز منتقل می‌کنند؛ همانطور که بازی در یک صحنه تلخ و ملودرام می‌تواند مدت‌ها حس و حالش در وجود بازیگر ماندگار باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در پایان از حضور در سریال «موسی کلیم‌الله (علیه السلام)» خبر داد و گفت: برای بازی در سریال آقای ابراهیم حاتمی کیا تست دادم و احتمالاً در روز‌‌های آینده برای حضور در این سریال  با این کارگردان همکاری کنم. در حال حاضر بازی در سریال تاریخی «موسی کلیم‌الله (علیه السلام)» برایم در اولویت است.

انتهای پیام/
پرستو رحمانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز