گفت‌وگو|

نماینده مجلس: اجرای سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه تخلفات را به حداقل ممکن می‌رساند

9:00 - 07 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۶۹۸۴۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: اجرای سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه تخلفات را به حداقل ممکن می‌رساند
نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس گفت: سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه گامی بسیار ارزشمند و اساسی است و با اجرایی شدن آن تخلفات به حداقل ممکن خواهد رسید.

خبرگزاری میزان - سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.

علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: یکی از مسائل ضروری که امروز نه تنها در قوه قضاییه بلکه در کشور مهم است شناسایی موانع دستیابی به اهداف مشخص شده در چشم‌انداز هر دستگاهی‌ست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هر جا که قوی ورود کردیم و راه‌های بروز خطاها را بستیم تخلفات به حداقل ممکن رسید و اگر با قاطعیت ادامه دهیم به جایی خواهیم رسید که کمترین تخلفات نیز برطرف می‌شود. وجود برخی چالش‌ها به دلیل خلاءهای موجود است و امیدوارم با همکاری سازمان‌های مرتبط با دستگاه قضا این خلاءها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه با بسته شدن مبادی بروز تخلفات شاهد کاهش ناهنجاری‌ها خواهیم بود اظهار داشت: سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه گامی بسیار ارزشمند و اساسی است، این سند می‌تواند در پر کردن خلاءها کمک کند و با اجرایی شدن آن تخلفات به حداقل ممکن خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *