چت بات ChatGPT اندروید با قابلیت ویرایش متن به‌روزرسانی شد

شرکت OpenAI اعلام کرد که قابلیت ویرایش پیام‌های ورودی (Tetxt Prompts) را به نسخه اندروید چت‌بات ChatGPT اضافه خواهد کرد.

به‌گزارش تک‎‌ناک، OpenAI اعلام کرد که امکان استفاده رایگان از پلتفرم هوش مصنوعی مولد متن (Generative AI) بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری برای عموم فراهم خواهد شد. با اینکه این قابلیت به‌تدریج در حال انتشار برای تمام کاربران است، ویژگی جدیدی در حال آزمایش روی نسخه اندروید اپلیکیشن ChatGPT مشاهده شده است.

درحالی‌که نسخه موبایل اپلیکیشن ChatGPT مقرون‌به‌صرفه است و رابط کاربری (UI) ساده‌ای دارد، قابلیتی مهم را کم داشت که قبلاً در نسخه تحت‌وب آن وجود داشت: «ویرایش پیام‌های ورودی» (Text Prompts).

قابلیت ویرایش متن پیام در نسخه بتای اندروید ChatGPT v1.2024.115 مشاهده شده است. خبر خوش این است که گزینه ویرایش متن پیام درحال‌حاضر در نسخه iOS برنامه در‌دسترس است.

به‌نظر می‌رسد که برای ویرایش متن پیام خود، باید روی آن ضربه بزنید و آن را نگه دارید تا پاپ‌آپی ظاهر شود و گزینه ویرایش پیام را انتخاب کنید. این تغییری کوچک‌، اما کاربردی است؛ چرا‌که دیگر به بازنویسی کامل پیام ورودی صرفاً به‌دلیل اشتباه تایپی یا برای توضیح بهتر آن نیازی وجود ندارد.

درحالی‌که نسخه استاندارد برنامه ChatGPT برای iOS از قبل این ویژگی را دریافت کرده است، نباید زمان زیادی برای انتشار آن در نسخه استاندارد برنامه اندروید طول بکشد. ChatGPT به‌تدریج در حال به‌دست‌آوردن ویژگی‌های مهم است و برنامه موبایل با افزودن ویژگی‌های جدید به‌تدریج هوشمندتر می‌شود.

در به‌روزرسانی‌های اخیر، قابلیت مهمی به برنامه موبایل ChatGPT اضافه شده است که امکان ذخیره‌سازی حافظه (Memory Feature) نام دارد. این ویژگی به چت‌بات مذکور امکان می‌دهد تا زمینه (Context) و جزئیات را در طول مکالمات به‌خاطر بسپارد و کاربران بتوانند از این حافظه در چت‌های آینده استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.