این ساعت جدید کاسیو از مواد بازیافتی ساخته شده است

شرکت کاسیو به‌عنوان بخشی از جشن روز زمین و به‌مناسبت سالگرد تأسیس خود، ساعت مچی جدیدی به نام بازگشت به جی‌شاک G-5600BG-1 را با یک ویژگی خاص معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، ساعت مچی G-5600BG-1 با استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده است که با ابتکار کاسیو برای کاهش تأثیر زیست‌محیطی مطابقت دارد. این ساعت شامل ضایعات بازیافتی حاصل از تولیدات قبلی کاسیو است.

به‌نقل از گیزموچاینا، ساعت جدید کاسیو در عین حفظ دوام و اصول طراحی برند‌، از سیاست‌های استفاده از مواد بازیافتی در محصولات نیز حمایت می‌کند. هر ساعت الگوی منحصر‌به‌فرد و رنگی دارد که آن را به‌عنوان محصولی منحصر‌به‌فرد متمایز می‌کند.

ساعت مچی G-5600BG-1 به فناوری شارژ خورشیدی Tough Solar مجهز است و این یعنی هر منبع نوری را به انرژی تبدیل و شارژ آن را به‌طور مؤثر حفظ می‌کند. مقاومت در‌برابر ضربه، مقاومت در‌برابر آب تا ۲۰۰ متر، آلارم، تایمر و تقویم کاملاً خودکار از دیگر ویژگی‌های جدید کاسیو هستند که آن را به گزینه‌ای بادوام برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند.

رویکرد سازگار با محیط‌زیست به بسته‌بندی ساعت مچی G-5600BG-1 نیز سرایت کرده؛ به‌طوری‌که در ساخت آن از مواد سازگار با محیط‌زیست استفاده شده است. ساعت G-5600BG-1 کاسیو با قیمت ۹,۹۹۵ روپیه (۱۹۹ دلار) در هند فروخته می‌شود. این ساعت از اواخر آوریل ۲۰۲۴ به‌صورت انحصاری در فروشگاه‌های کاسیو و جی‌شاک نیز در‌دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.