مانیتور گیمینگ Aorus CO49DQ گیگابایت در هند عرضه شد

گیگابایت مانیتور گیمینگ جدید Aorus CO49DQ را با صفحه‌نمایش خمیده 49 اینچی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح 5120 در 1440 در هند رونمایی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، شرکت گیگابایت به‌تازگی مانیتور گیمینگ جدید خود را با نام Aorus CO49DQ در هند رونمایی کرده است. این مانیتور به پنل خمیده 49 اینچی با وضوح خیره‌کننده 5120 در 1440 مجهز و با هدف ارائه تجربه بصری غوطه‌ورکننده برای گیمرها و طراح‌ها ساخته شده است.

گیزموچاینا می‌نویسد که مانیتور Aorus CO49DQ گیگابایت از نرخ نوسازی 144 هرتز و زمان پاسخ‌گویی سریع 0/03 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند که آن را برای اجرای بازی‌ها به گزینه‌ای ایدئال تبدیل می‌کند. این مانیتور از فناوری AMD FreeSync Premium Pro برای کمک به حذف پارگی صفحه حین بازی بهره می‌برد. همچنین با نسبت کنتراست 1،000،000:1 و پوشش 99 درصدی از فضای رنگی DCI-P3، کیفیت رنگ عالی را ارائه‌ می‌دهد؛ ازاین‌رو، برای کارهای نیازمند به جزئیات دقیق رنگ بسیار مناسب است.

یکی از ویژگی‌های خاص این مانیتور، فناوری OLED Care است که از هوش مصنوعی برای جلوگیری از سوختگی صفحه‌نمایش استفاده می‌کند؛ اگرچه اثربخشی آن هنوز به‌طور مستقل آزمایش نشده است. همچنین، این مانیتور برای چندوظیفگی از قابلیت‌هایی مانند تصویر در تصویر (PiP) و تصویر در کنار تصویر (PbP) برخوردار است که به کاربران امکان می‌دهد تا هم‌زمان روی کارهای مختلف در یک صفحه تمرکز کنند.

گزینه‌های اتصال این مانیتور شامل پورت‌های HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 و USB Type-C است. درکنار ویژگی‌های ارگونومیکی مانند تنظیمات شیب و چرخش، امکان تنظیم ارتفاع یا چرخش صفحه این دستگاه فراهم نیست. این مانیتور به بلندگوهای داخلی و سوئیچ KVM برای جابه‌جایی آسان بین دستگاه‌ها مجهز است.

 

گیگابایت مانیتور Aorus CO49DQ را از 31 آوریل 2024 در فروشگاه‌های آنلاین و نمایندگی‌های مجاز خود در هند با قیمت 129 هزار روپیه در‌دسترس علاقه‌مندان خواهد داد. ناگفته نماند که گیگابایت برای این مانیتور سه سال گارانتی در نظر گرفته است که پوشش سوختگی پنل را نیز شامل می‌شود و کیفیت و دوام آن را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.