کد خبر: 658373
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

سردار رادان، فرمانده فراجا:

چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، کم کم غیرت هم گرفته می‌شود محیط برای بیننده عادی می‌شود

فرمانده کل فراجا گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، کم کم غیرت هم گرفته می‌شود محیط برای بیننده عادی می‌شود
کد خبر: 658373
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۷ ۱۲:۱۰:۰۰

سردار رادان فرمانده کل فراجا گفت: بدانیم در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسیده است که نبرد رویارو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ چیز در بر ندارد و از همین رو وارد جنگ فرهنگی شده است. دشمنان تلاش دارند دو بال از ما گرفته بشود اولین بال، بال حیا و عفت است و دومین بال، بال غیرت است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود، محیط برای فرد بیننده عادی می‌شود وقتی محیط برای مردان و زنان باغیرت ما عادی شد یعنی یک ارزش شکل می‌گیرد در جایی که بی ارزش ترین، ارزش‌ها از منظر دین و قرآن و اسلام است.

سردار رادان گفت: آیا این دختران وطن، دشمنان ما هستند، هرگز، این‌ها دختران ما هستند که مورد هدف هجمه دشمن قرار گرفتند تا بتوانند سرباز بی جیره و مواجب آنان باشند ما در حقیقت داریم حفظ و صیانت از دختران میهن اسلامی مان را انجام می‌دهیم از دخترانی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، از مادران آینده‌ای که بایستی رزمنده پرور، شجاع پرور، میهن دوست پرور و اسلام دوست باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها